to do list!

Discussion in 'De lounge' started by Nous26, Dec 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Vervelend he, longontsteking... Heb er pas ook weer 1 gehad (ja 'weer' helaas). Je bent dan echt volledig uitgeschakeld.

2. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,568
    455
    83
    Beatissimam, beterschap.

3. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    1,423
    125
    63
    Dat relaxdagje is hier ook echt nodig. Dochter heeft steeds buikpijn. Komt gewoon van de sinterklaas gekte. En komende woensdag is ze jarig dus daar is ze nu alweer druk mee. Normaal gaan wij altijd naar de kerk maar vandaag maar even overslaan.

Jij hebt ook nog wel wat op je lijstje staan!! Hier gister de kozijnen buiten schoongemaakt. De ramen moeten nog even........... Haha
    Enne, die studeerkamer hoeft niet in 1x klaar te zijn he. Gewoon stapje voor stapje. Elke dag een kwartier kom je al een heel eind.

Nous, wat leuk om naar het buitenland op vakantie te gaan!! Lekker shoppen!!

Wensmama, klinkt als een gezellige familiedag. Geniet ervan.

4. Tonks

Tonks Bekend lid

Jul 5, 2014
    519
    53
    28
    Ik heb gelukkig gisteren heel veel gedaan, ramen gewassen,, kasten afgedaan, radiators even een sopje over gehaald, kasten en plankjes even met een natte doek gedaan, de fotolijstjes wat aan de muur hangen ook even meegepakt, flinke mand was weggewerkt.

Vandaag doe ik de wc nog even, en dan ga ik lekker de kerstboom opzetten, morgen na de verloskundige en daarna de douche even poetsen.

Moet zeggen dat ik wel motivatie van dit topic krijg:D

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

De was is het enige wat op dit moment op mijn to do lijst staat.
    Ga ik zo ook ECHT mee bezig! .... 😬

6. tuc

tuc Niet meer actief

gedaan vandaag:

- kerstversiering af
    - kerstkaart foto's van de kinderen af en bested
    - huis netjes, alleen nog dweilen

moet nog speelgoed netjes inruimen en beginnen met mn raamschildering...maar weet nog niet wat.

7. Manoya

Manoya Niet meer actief

Aah wat sneu. Het is ook zoveel spanning voor die kleintjes he.. en dan nog jarig! Gaat het al wat beter met haar?
    Heb je wel een beetje rustig aan kunnen doen vandaag?

Haha ik wilde de kozijnen en ramen gaan doen, was het aan het regenen.. :( Morgen dan maar. In plaats daar van de koelkast en oven maar even gedaan. Studeer kamer aan begonnen, en dat wil ik morgen ook afmaken. Ik zie er altijd als een berg tegenop maar als het gedaan is, is het zo fijn!

8. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Brrr ik heb keelpijn ben moe en ben gewoon vreselijk zwanger. Maar ik moet nog zoveel

Stofzuigen
    keuken dweilen
    badkamer schoonmaken
    strijken
    les voorbereiden voor komende week
    kerstspel uitkiezen om te oefenen morgen

Ok.... Dit topic motiveert wel ik ga stofzuigen. Het to do lijstje voor mijn werk komt wel als E slaapt. De schoonmaak klusjes wil ik echt daar voor af hebben.

9. Amare

Amare Niet meer actief

Ik had hier een hele to do-list, maar manlief besloot deze voor mij af te werken, omdat ik me niet zo fit voelde.
    Rest mij alleen nog de strijk en de koelkast uitsoppen.
    Schuif ik maar naar morgen denk ik.

10. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    1,423
    125
    63
    Ja het gaat goed met haar. Hoop dat het zo blijft. Hier nog lekker aan t relaxen. Heb m'n man even goed ingemaakt met een potje dammen haha.

Het regent/stormt komende week geloof ik erg veel. Mss beter daarna de ramen doen?

Tuc, wat leuk om een raamschildering te maken. Ik ga komende dagen ook een beetje m'n best doen om de kerstsfeer in huis te brengen

Aszz, de was al klaar? Hier een stapel was opgevouwd. Altijd fijn als dat weer klaar is.

Beterschap voor Senna en lise

11. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

To do list voor straks;

Chinees halen en héérlijk uitgebreid eten
    Boodschapje halen, maar dat laat ik mijn vader doen denk ik
    Sinterklaascadeaus opruimen
    de kerstboom optuigen

12. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

Aug 3, 2014
    573
    139
    43
    Female
    zuid-limburg
    Wat ik voor januari nog moet doen maar niet aan toe kom door alle daagse dingen die ook gedaan moeten worden:
    - Badkamer poetsen
    - Berghok en keukenkastjes uitruimen en sorteren
    - vluchtkoffer klaar zetten
    - box opzetten
    - baby kleertjes strijken.

13. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Heb je al last van erge nesteldrang? Want reken maar dat je dan ineens wel tijd hebt, al moet je het om 3 uur 's nachts doen. :D
    Man oh man, wat waren mijn keukenkastjes toen schoon:D

14. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    -schoolrugzak wassen, dinsdag eerste wenochtend
    -nieuwe kerstboom kopen, per ongeluk de goede bij de verhuizing achtergelaten, we wilden de kerstboom neerzetten toen bleek dat de ballen etc. Ook nog in de doos zijn blijven zitten.D. wilde echter zo graag de boom opzetten dat we nu een sneu kunstboompje hebben staan met paasversiering... :D daar moeten we gauw wat aan doen!

15. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Bijna een uur verder en gestofzuigd en mijn kledingkast uitgezocht. Even alle niet zwanger kleding naar achter en alle dingen die niet meer mooi zijn weg.
    Is vrij weinig over maar wel overzichtelijk weer :p

Nu nog de rest van het lijstje. Heb al bedacht dat ik de badkamer doe als E in bad zit.

16. Manoya

Manoya Niet meer actief

Lise en Senna... beterschap!!

Miranda: Haha winnen is altijd leuk :D. Oh echt? Wist ik niet? Word dan inderdaad wanneer het weer wat droger weer word.
    Haha dan rest mij morgen alleen die stomme studeerkamer afmaken..

17. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    4,559
    0
    0
    NULL
    NULL
    De thermosstaat hoger zetten (brr)
    Koken
    Kind naar bed brengen
    Vaatwasser
    Overhemden ophangen
    Pretty little liars kijken
    Hond uitlaten
    Slapen

18. Amare

Amare Niet meer actief

Dank je Manoya en Miranda, morgen gaan we er weer vol goede moed tegen aan :)

19. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Vervelend! Ik ben ook aan het herstellen van m'n 2e longontsteking.
    Heb deze keer zelfs 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ben nu 2 weekjes thuis, maar het valt me zo tegen hoe langzaam het herstel gaat!
    Na hoelang was jij weer helemaal hersteld?

20. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Sorry on topic; helemaal niets meer vanavond!
    Verder heel veel klusjes die zijn blijven liggen door m'n longontsteking. Hopelijk heb ik er snel weer fut voor!

Share This Page