Verder: avondeten maken was vouwen En ik zal me ook voorstellen, Ik ben Ons Kleintje, dertiger in een rijtjeshuis, getrouwd, mama van 3 jongens van 3,5 3,5 en bijna 6 jaar oud, die houden van Lego, stoeien, kleine treintjes waar je over stuikelt, kinetisch zand, gewoon zand. Altijd wel veel op te ruimen hier, maar ze beginnen ook zelf wel mee te helpen met opruimen. Zodra ik de stofzuiger pak beginnen de jongsten NOENOE te roepen en hem kusjes te geven (Noenoe is de stofzuiger van de teletubbies..) dus dat maakt het allemaal niet gemakkelijker Verder ben ik de loop van de jaren van Extreem netjes naar relatief opgeruimd& `ach ja..we hebben kinderen, het is wel goed zo.. `gegaan Als de kinderen allemaal naar school gaan dan hoop ik dat ik wat meer orde in huis krijg, want ik hou daar wel van. een To do list is voor mij wel handig, al maak ik hem liever niet te lang om teleurstelling van mijn kant te voorkomen.
ik heb voor de zekerheid al een jaar van dat waterpokkenspul in huis staan. Ik zou hem de eerste dagen even thuis houden, en niet bij zwangeren in de buurt.
Kan alles aanvinken, en er zit zelfs al een was in die ik morgen weg wilde werken.. zo even ophangen en dan klaar met alles. Nous; beterschap.. vervelend hoor!
Inmiddels is de lijst alweer bijna klaar, alleen nog dweilen en een wasje. Mp heb ik uitgesteld tot een andere dag.
Naar een persoon uit boeken die mijn moeder vroeger las. Dawn heette ze (maar geloof dat die naam al bezet was). De schrijfster weet ik niet meer. Verder heb ik twee meiden waarvan een al op school zit. Ik werk drie dagen in de week. Mijn man 5/6 per week, maar helpt gelukkig wel nog wat mee in huis.
Mijn to do list: Uitzieken en snotvrij worden. Verder houd ik echt van lijstjes. Heb altijd lijstjes. Een hoofdlijst, daglijst, weeklijst, vakantieinpaklijst etc etc hahahaha. Ben wel beter geworden in loslaten en soms lijstjes gewoon weg te gooien.
Leuk om al jullie verhalen te lezen dames. Dank voor degene die mijn oudste beterschap wensen. Man is thuis gekomen met spul tegen de jeuk. Lijkt iets te helpen. We moeten er even door heen. Baal wel net de griep achter de rug. Maar beter nu dan met een feestdag. Heb hard gewerkt vandaag in huis en alles is weer bij. Voor morgen: Vaatwasser uitruimen Alles was weg werken Administratie opbergen Man werkt thuis wil even naar de action voor oa billendoekjes en schoonmaakproducten.
Fijn dat het helpt tegen de jeuk!! Hier nog een half uurtje beneden opruimen incl aanrecht en gasstel schoonmaken. Dan de slingers ophangen en kadootje inpakken. Morgenochtend stofzuigen en dan komt de visite Smiddags ga ik met de kinderen naar de kinderboerderij (met binnenspeeltuin) Savonds appelcake bakken voor traktatie meesters en juffen
Dank je wel!! O heeeeeerlijk. Ik hou ervan om vroeg te liggen. Boekje, mobiel en afstandsbediening binnen handbereik........ Maar m'n man is nu met zoon naar zwemles en om kwart voor 9 zijn ze thuis. Dus dan hem nog naar bed brengen.
Hij is 8 jaar en zit op speciaal zwemmen. Is idd wel laat maar is wel het enige moment dat hij zwemles kan krijgen hier in de buurt. Dan is het niet anders. Gelukkig kan hij er wel tegen om een avond later op bed te gaan.
To do list -aankleden -opfrissen en makeup -met de kereltjes een blokje om het huis met de fiets/speelgoedbrommer -...
- Poetsen - Vaatwasser - Stofzuigen - Lekkere koekjes halen voor de vriendinnen die zo een bakje komen doen Daarna - Kinderen op halen en samen wat boodschappen doen - Advocaat weer opbellen ivm ^%^*% die mijn man niet uit willen betalen *zucht* - En daarna halen/brengen van kinderen vermoed ik met speelafspraakjes