Vandaag: - Stoffen, stofzuigen en dweilen ; boven & onder verdieping. - Administratie. - Wat foto's uitzoeken voor in een fotoalbum voor mijn dochter later. - Vanmiddag dochter naar kinderdagverblijf brengen en werken. Koken hoeft vandaag niet, heb iets uit de vriezer gehaald Heb al een hoop kunnen doen, was vanmorgen een uur voor mijn dochter wakker.
Nous: hoe gaat het nu, de jeuk al wat minder bij de kleine? Ik vind dit echt een leuke topic dames, zo leuk om iedereens lijstje te zien en ook handig voor mezelf!
Nou niet alles gelukt gister. wel gedaan: -beneden opgeruimd en gezuigt (gezogen??) -grote weekboodschappen. -hond getrimd/geschoren Vandaag doen: -beneden opruimen en zuigen -wassen -was wegpakken -was ophangen -koken -kids in bad. En straks ff naar de action wat dingetjes halen en er komt vanmiddag een vriendje spelen. dus het zal wel weer een zooitje worden
Mijn schoonmaakster is al anderhalve week ziek, dus ik heb vandaag een dag vrij om me met het huishouden bezig te houden. -dierenverblijven schoonmaken -bedden verschonen -badkamer -boven stof afnemen -boven stofzuigen - toilet beneden grondig schoonmaken - beneden alles nat afnemen -stofzuigen -dweilen -was opruimen -wassen draaien Hopelijk lukt het allemaal..
nou ben hier nog steeds ziek maar goed, vandaag to do: - stofzuigen, -doekje door de woonkamer - bedden opmaken en ramen open - keuken opruimen
Gister weer alles af kunnen vinken, dit topic werkt echt voor mij. To do voor vandaag - kerstpruttel opzetten - vanavond vergaderen Beterschap met je dochter nous.
Goedemorgen, Hier een zware nacht achter de rug. Dochter heeft idd veel last van jeuk! Maar het middeltje helpt wel. Manlief is thuis blijven werken was even terug gaan slapen. Mijn dagje begint nu pas.... Ga de slaapkamers luchten. Wasje aanzetten, andere in de droger. Vaatwasser in en uit ruimen en alvast koken.
Ah wat sneu, hoop dat ze er snel minder last van heeft. Jeuk is echt verschrikkelijk. Wel lekker dat jij een beetje langer heb kunnen slapen.
Wat leuk dit topic, hopelijk motiveert het me om nu eens écht iets te doen haha: - vaatwasser leegruimen - bedden opmaken - gang en wc beneden poetsen - woonkamer opruimen en stofzuigen - badkamer poetsen - slaapkamers schoonmaken - was vouwen en strijken, EN OPRUIMEN (laat ik altijd staan, rotwerk) - vanmiddag komt mijn vriendin, mag stickers voor haar maken - koken - vanavond aan het werk voor school (mijn werk)! Ben benieuwd hoeveel puf en tijd ik vandaag weer heb
to do: afstoffen wasje draaien/ ophangen naar de winkel om verf voor de babykamer te halen en misschien nog wat andere babyspulletjes
Veel te veel.. *keuken uitgebreid soppen en opnieuw indelen (dat doe ik elke maand ongeveer en nóg vind ik het niet handig staan..) *ramen zemen (argh, daar heb ik echt een hekel aan..) *studie/cursus uitzoeken *voorraadkast opruimen en soppen
- stofzuigen, CHECK -doekje door de woonkamer - bedden opmaken en ramen open CHECK - keuken opruimen - was draaien CHECK - Boodschappen doen zo al 3 dingen gedaan , nu zometeen naar de winkel en wat boodschapjes halen, daar na Dochter ophalen bij school,en dan vanmiddag evne zorgen dat de keuken opgeruimd word en het doekje door de woonkamer..
Jaaa maar ramen zemen is hetzelfde als met strijken, ik moet mezelf er toe zetten en dan valt het uiteindelijk best mee om te doen. Ik moet dan alleen het trapje uit de schuur halen, de loungeset opzij schuiven buiten.. En de voortuin is nog steeds een en al aarde dus daar kan ik niet eens in gaan staan met m'n trapje
Jeej! Lijstje voltooid, op het laatste puntje na maar dat kan zo pas! Ga nu dochter aankleden, later samen lunchen en dan werken! Fijne dag allemaal.
boodschappen gedaan, en daarna naar school gevlogen om docher op te halen, de vaatwasser draait, dus vanmiddag de keuken goed schoonmaken.. de droger staat ook aan.. Zo gaat het best lekker
Zo jullie zijn goed bezig. Hier ook veel al gedaan. Nu even een was weg strijken. Daarna met zoonlief naar de kapper. Wie werkt hier met schoonmaakschema's ??