En vandaaaag... - werken. That's it haha, vanavond na mijn werk wel even opruimen en waarschijnlijk afwassen na het eten maar verder geen klusjes. Morgen weer een dag.
Goedemorgen allemaal! Hier ook nog ziek maar wil voor 12.00 het volgende af hebben: - Vaatwasser uitruimen, restant vaat er in - Dweilen -Was vouwen -Nieuwe was draaien/drogen (hopelijk kan ik tussen de middag een dutje doen ben al vanaf 04.30 wakker) Vanmiddag: - Boodschappen doen -Koken -Als het niet regent zoontje op de fiets ophalen Moet te doen zijn toch?!
nou, inmiddels heb ik vanmorgen al de vaatwasser leeg, gestofzuigd en gedweild. Even snel douchen straks en daarna de keuken poetsen. Moet nog 4 wassen opvouwen( 1 in de droger, 1 waslijn vol en 2 wasmanden vol) en ik wil vandaag nog wat hoofdkussens wassen. Verder niet zoveel eigenlijk, heb even een baaldagje vandaag.
Goedemorgen! Lijstje van gisteren check Vandaag. - Dagelijkse ronde door het huis - Voorraadkast, achterin opruimen - Binnenspeeltuin met de kids - Kruidvat - Gordijnen (eindelijk) ophalen en ophangen!
to do list: - afstoffen - wasje draaien - stofzuigen & dweilen - even blokje om met zoontje en dan naar het winkelcentrum sinds gisteren niks kunnen doen ivm bekkeninstabiliteit hopelijk lukt het vandaag wel
Arme jij.. Lekker warm douchen dan daarna? Hier komt het al sinds vannacht met bakken uit de hemel.. Ik ga vandaag mn zoon op tijd naar opa en oma brengen, kan ik nog de vaatwasser uit en inruimen en even stofzuigen voor ik ga werken..
- doekje door de woonkamer -wc schoonmaken - Bedden verschonen - alles door laten waaien( al mee begonnen) -vaatwasser uit en inruimen - was aanzetten
Pfff nu met dit baggerweer? Het wordt later toch droog? Sther3, werkse! Lijstje: Vanochtend: 2 wassen draaien (eerste was zit al in de machine) Buitenkant keuken schoonmaken Deuren beneden schoonmaken Tafel feestelijk klaarmaken Vanmiddag: Gillend gek worden (dochter houdt haar kinderfeestje ) Feestspul opruimen Stofzuigen Toilet schoonmaken Zwemles (Gaat man mee heen gelukkig) Koken en de keuken weer aan kant maken
Helft is al gebeurt, zo aankleden, mezelf vermannen en de fiets op om de volgende 2 punten te gaan voltooien.
Mijn to do list vandaag: - afwas (net gedaan) - stofzuigen - hopelijk dwijlen als t er van komt haha - was aan zetten - was opvouwen en opruimen - woonkamer aan kant maken, liggen nog spullen vd kerstboom versieren Dit zo'n beetje denk ik
Nu zo nog een doekje door de kamer volgende was aan zetten en straks nog ff stofzuigen denk ik maar mn lijstje is al bijna af
Dank je wel!! Was een fijne verjaardag. We zijn zelfs nog naar een binnenspeeltuin geweest met onze kids. Maar morgen komen de meeste gasten langs. De gezelligheid is gelukkig nog niet voorbij
Ik moet eigenlijk het hele huis eens grondig doen, maar door vermoeidheid doe ik alleen het hoognodige. Mijn to do list: (de realistische) badkamer, boven stofzuigen, bedden verschonen, wc poetsen, was vouwen en strijken. het vouwen en strijken doe ik vanavond voor de tv, de rest probeer ik zo te doen. Iig de badkamer, stofzuigen en de wc. De bedden kunnen ook morgen of net voordat de kids naar bed gaan. Moet vanmiddag ook nog een paar uur werken dus beneden wordt het ook weer een bende door het knutselen met mn oppaskindje. nu ga ik snel aan de slag.
dat blokje om werd een blokje met de auto voor de rest alles gedaan gelukkig hoeven we er nu niet meer uit dus lekker filmpje aan straks en luieren