To do tips omgeving Serfaus-Fiss-Ladis

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ButterflyPassion, 6 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hallo!

Van de zomer gaan wij, na hier hele goede dingen te hebben gelezen, voor het eerst naar Fiss. De kinderen zijn 13, 11 en 1 jaar oud dan.

Nu is er een heleboel te doen natuurlijk. Hebben jullie nog tips wat je écht gedaan moet hebben in die omgeving? En dan vooral voor de tieners?
    Wat moet ik me voorstellen van de mini / maxi club, wat gaan de kinderen dan doen?

Twee jaar geleden waren we in Ehrwald, toen gingen we naar de schietclub. Dat was echt super leuk.

Laat de tips maar horen! :D

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

In Fiss kun je met de gondel naar de moseralm. Daar is voor groot en klein veel te doen, skyswing, Fisser flieger en Fisser flitzer. Ook kun je er tuben, zowel in de sneeuw als op een baan.

Wandel vanuit de moseralm eens naar Serfaus en dan helemaal met de zipline, de serfauser sauser naar beneden. Er zijn veel thema wandelroutes en ontelbaar veel speeltuinen.
    Wat ook de moeite is, is erlebniswelt hög. Een mega zwemmeer met duiktoren waterfietsen en andere attracties. Op het lounge terras daar is het heerlijk toeven. Ook daar kun je rodelen met de schneisenfeger.

Top gebied daar. We zijn er al vele malen geweest

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wij gaan dit jaar een keertje niet maar jullie gaan een super vakantie hebben! Wij komen er eigenlijk elk jaar en de kinderen vermaken zich er hardstikke goed, elk jaar weer. Zijn nu teleurgesteld dat we niet gaan:cool:
    Volgend jaar gaan we weer....
    Maar zoals mijn voorganger zegt, dat zijn de leuke dingen.... ook de wolfsee is erg leuk. Gaan wij altijd heen na het eten met een thermos kan koffie... en de meiden zich lekker even moe maken..

ButterflyPassion vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina