To ei or not to ei...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Silinde, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Hallo, ik weer. Deze maand (nu ja, deel van) heb ik mijn temp ingegeven in FF. Omdat ik veel ziek geweest ben, zijn er veel "losse bolletjes" die niet zichtbaar zijn omdat FF de grafiek "afknipt". Ik maak me een beetje ongerust omdat de speekseltest voor gisteren negatief was, en OPK nog steeds -, en FF heeft ook geen ei gevonden. Kan het dat ik alsnog tussen nu en +/- 20 feb mijn ei moet krijgen, of zijn mijn kansen voor deze maand verkeken?
    En is de sensitest betrouwbaar voor het opsporen van het ei?

Temp kaartje:
    3a9039 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoe hoog is normaal je temp voor je ei? Hij is nog steeds hoger dan in het begin. Zou denken dat hij geweest is ergens tijdens je griep,

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik vind eigenlijk dat de grafiek te weinig grafiek is om iets van te kunnen zeggen. Van de paar bolletjes die er staan zijn er ook nog een aantal wit en de andere zouden mogelijk ook nog afwijkend kunnen zijn door de griep. Ik zie 2 lage temperaturen en vanaf dag 6 de 1e 'echte'hoge. Dat lijkt me wat vroeg voor een ei.
    Verder kan ik er niets van maken, sorry.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Weinig van te maken, maar gezien je CM zou je ei nog kunnen komen zou ik zeggen. Ik zou hier vanuit gaan.
    Je hebt meerdere keren vruchtbaar slijm, dus je lijf lijkt wel van slag.
    Je temp is door de griep te onbetrouwbaar...je kunt overigens een kaart nooit aflezen op de temp alleen als je meerdere vruchtbaarheids signalen invoert. Dan kun je er wel eens een dag naast zitten is mij opgevallen.

5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    @babke:
    Normaalgezien volgt mijn temp grofweg onderstaand schema:
    _ week 1: sterk schommelende temp
    _ week 2: 36,2
    _ week 3: 37
    _ week 4: temp daalt weer naar 36,2 en M begint.
    Totaal niet wat ik deze maand heb, maar zoals gezegd, ik ben veel ziek geweest (al 3 keer op 1 maand en voel me momenteel ook niet echt kiplekker).

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Er is dus geen peil op te trekken. Ik zou maar gewoon om de dag klussen en wachten tot je weer ongesteld bent.

Deel Deze Pagina