Hallo, ik zit met het volgende. Sinds ik gestopt ben met de pil krijg ik altijd en ook alleen migraine net na mijn ei. Een reactie op progesteron denk ik. Of in ieder geval dacht ik. Afgelopen zondagavond had ik eggwhite en het slijm nam daarvoor toe. Daarbij had ik vrijdag meer dan normaal zin om te klussen. Maar aangezien ik altijd pas erg laat een ei heb, was ik verbaasd dat er mogelijk een ei zou zijn en ging hier niet vanuit. Nu gaat mijn temp altijd even omhoog, waarna een dipje komt en na het ei stijgt hij een beetje en dan stijgt hij door tot 36,9 of 37. Nu komen dipjes in mijn temperatuur in de periode voor het ei wel vaker voor, dus dat zegt op zich niet zo heel veel. Zondag ochtend ovutestje gedaan en die was negatief. Nu het volgende. Ik heb dus gisteren migraine gehad. Dus ik dacht. Dan zal mijn ei toch wel geweest zijn. En het spookt nu steeds, had ik toch zaterdag al met ovutesten moeten beginnen? Maar nu was mijn temp vandaag weer 36,5 en heb ik veel slijm. Niet eiwit ofzo, maar ben goed vochtig. De ovutest was overigens vandaag ook negatief. Gisteren heb ik niet getest. Zou ik nu wel zondag mijn eisprong gehad kunnen hebben of kan dat sowieso niet door die dip van vandaag? Ik weet dat ik morgen vast meer weet als ik temp, maar vroeg het me af. Kun je zo snel een dip hebben na je ei. Nu heb ik gisteren wel 2 paracetamol op tegen de migraine, maar dat was al 's middags om 1 uur, dus lijkt me dat dat geen effect meer heeft op die temperatuur van de ochtend erna.
Ik denk dat het nog niet je ei is... Vandaag heb je ook weer lagere temp. dan zondag. En je moet ook een beetje uitgaan van je vorige cyclussen. Alleen wat ovu testjes betreft denk ik wel dat je die elke dag moet gebruiken vanaf een paar dagen voordat je je ei normaal verwacht. Succes!
Hoi ja weet ik. De hele cyclus loopt al anders wat temperatuur betreft. Die testen gebruikte ik nog niet omdat ik het ei nog niet verwachte. Vorige keer pas dag 26 en 30. Ga ze nu wel gebruiken omdat het slijm wel toe neemt. Vind het alleen zo raar dat ik die migraine had en eiwitslijm, dat heb ik beiden tot no toe alleen maar na mijn ei gehad. (alle 5 cycli).
He meid! Ik denk ook dat je ei nog niet geweest is. We gaan lekker he, met onze onduidelijke cyclussen en afscheiding enzo We kunnen elkaar de hand schudden. Ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten op je ei! Die van mij is gelukkig uiteindelijk nog wel geweest!
Ja weet ik eigenlijk ook wel en beter want dan kunnen we nog ff goed aan de klus. Uitzondering bevestigt de regel dan maar.
Hoi Babke, Volgens mij heb je je ei nog niet gehad. Ik heb zelf ook bijna altijd migraine na m'n ei, maar het gebeurt ook wel eens dat ik voor m'n ei migraine hebt. Mijn neuroloog heeft ooit verteld dat iedere hormoonschommeling een migraine aanval kan uitlokken. Zo heb ik het ook wel eens als ik ongesteld word. Deze maand heb ik voor m'n ei, tijdens m'n 2 dagen van ei pijn, migraine gehad.
Hè Poppenkop, bedankt! Dat is goed om te weten. Gezien de huidige slijmproductie kan het eigenlijk ook nog niet geweest zijn. Ik wil eens gaan kijken bij een osteopaat. Wie weet kan die me helpen.
Zeker goed om te weten. Heb ik ook weleens last van. Wat zit een vrouwenlichaam toch complex in elkaar soms he?
Definitief nog geen ei. Vandaag weer lagere temperatuur dan normaliter na mijn ei. 36,7. En ik ga volgende week naar de osteopaat. Heb maar eens een afspraak gemaakt.
Ja en nog steeds geen smiley. Vorige cyclus had ik morgenochtend een smiley dus ben benieuwd. Voor mijn gevoel heb ik al 2 weken overvloedig cervixslijm. Van mij mag het ei nu wel komen hoor!
Zoals je bij mij kunt zien op mijn kaartje had ik ook erg lang vruchtbaar slijm... Ik hoop het echt voor je!
We laten het in ieder geval niet aan het toeval over. Ben plat gezegd, 'zeiknat' haha. Maar goed komt vast wel. Hoe is het bij jou? Gekke piek zit er bij jou in. Hopen dat het positief uitpakt!
Vandaag weer een, maar ik denk dat hij vanacht al geweest is, want de temp. is alweer aan het stijgen. Hij zal morgen wel doorschieten naar 36,9 of 37.