hey dames, Ik wilde even vragen wat een dun pennestreepje betekend op de clear blue+ test (dat is de nieuwe test van clear blue). Het controle lijntje stond er gewoon. wat is jullie ervaring daarmee, kan ik dan nog een beetje hoop hebben? Ps mijn banner klopt niet, die had ik al aangepast omdat ik bruinverlies had en dacht dat het door ging zetten in de duivels.
Hoi! Hoe lang heeft het bruinverlies geduurd? Geen rood gespot? Heb je een foto van je test? Ik heb ik januari ook een ongi gehad met alleen maar bruin... maar ik was helaas niet zwanger. Ik heb helaas geen ervaring met CB, maar anderen misschien wel... Succes!
op deze foto is het niet heel duidelijk te zien. het bruinverlies heeft maar 2 dagen geduurt totaal geen rood gezien. dit is de link naar de foto. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/172228-de-asz-club-helpt-gluren-turen-zolang-u-blijft-insturen-92.html#post5985668
je schrijft daar dat je na en paar uur aflezen het lijntje pas zag? Dan is ie helaas niet geldig meis...misschien over een paar dagen nog eens testen? bij de kruidvat en trekpleister hebben ze eigen merk testen, 2 voor 4,99 die zelden vals resultaat geven..misschien een tip? succes, liefs
Ik denk dat je ongi gaat worden. De meeste meiden hebben 2 of 3 dagen voor hun NOD bruinverlies. Ga voor je duimen dat het voor jou anders is. Laat het nog even weten. Liefs en succes
Een dun pennestreepje moet je als negatief beschouwen. Dit kan een indrooglijntje zijn, waar CB wel om bekend staat.
Klopt. Bij dit soort testen moet het verticale streepje even breed zijn als de horizontale streep. Pennestreepjes (vooral verschenen na de afleestijd) zijn helaas niet geldig en moet je als negatief beschouwen.
Volgens mij is er nog hoop. Het duurt nog twee dagen tot je nod, dus dat bloedverlies kan heel goed innestelbloed zijn. En ik zie het pennenstreepje, geloof ik, aan twee kanten. Anderzijds is het een vroege zwangerschapstest, dus zou je zeggen dat ie nu wel wat duidelijker moet zijn. Het zou maar zo kunnen zijn dat hij over twee dagen wel duidelijker is. Je zou niet de eerste zijn. Spannend. Succes.
Ah oke, je hebt dus tussen ei en nod bruinverlies gehad? Dat kan van de eisprong zijn of misschien wel van een innesteling. Ik heb afgelopen ronde voor het eerst bruin slijm gehad na mijn ei (vermoedelijk 1 dag erna, uitgaande van de dag dat ik ongi werd) Ik zou dus wachten tot je eigenlijke Nod voor je weer test. En niet zoals ik voor nod testen, hééééél licht streepje krijgen en daarna ongi worden (heel erg ongi, 7 dagen geduurd ) Ik zie helaas niets op je test. Heel veel succes met wachten!
Ik heb de clearblue testen gedaan, en had een dikke streep. Volgende dag alleen nog een pen streepje te zien. Met de tweede test hetzelfde. Ik weet niet hoe snel de dikke streep vervaagt, daar heb ik niet op gelet, zag het 's avonds pas. ('s morgens de testen gedaan) Dus de dikke streep van clearblue trekt dus gewoon weg! Daarna nog een van kruidvat gedaan, die blijft gewoon staan. groetjes Setje