Man is er storm op komst, ik heb er hier 1 die ik er echt achter wil plakken, en ik zal zeker niet bezuinigen op de lijm. slapen ho maar, luisteren kennen we niet, alleen al als hij denkt dat die zijn zin niet krijgt beginnen we te janken en te gillen, liefst alles uit de kasten trekken als je boos bent. Lang leve de straftrap tree ! wil iemand hem misschien even lenen? (wil hem wel weer terug hoor ) zal blij zijn als hij straks op de peuterspeelzaal geplaatst is even rust 2 ochtendjes nog een maandje doorbijten !
zoals vandaag komt hij er dwars doorheen, volgens mij is die wakker geworden met het doel mama pesten en vooral niet meewerken, lees luiers uittrekken in bed , kasten leeg halen, melk uit de koelkast halen en leeggieten. hartstikke leuk die zelfstandigheid
Hahaha ik moet ook wel lachen om de titel maar wel heeeeel herkenbaar. Hier kan zoonlief er ook wat van hoor en onderschat zn kleine zusje niet pffff ik ben zo vaak blij als het 19 uur is en ze naar bed gaan.
*ademin**ademuit**ademin**ademuit**ademin**ademuit* Zo, gaat ie weer..? Nee?! Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Beter?? Oftewel: ik herken het helemaal
Hahah wist je het niet vandaag is het de jaarlijkse mama pest dag maar als hij vanavond naar bed gaat en je een kus geeft dan weet ik zeker dat mama het allemaal weer vergeten is
ow dat is ook zo ben het vaak direct weer vergeten herken me zelf wel in hem, maar ben wel aan het aftellen tot 19.00 uur (en papa is bijna thuis , dan is het even ZIJN zoon )
Ja dat vind ik ook altijd heel erg fijn als papa thuis is, dan plof ik even op de bank neer en dan mag hij lekker zn gang gaan haha.
Die is trouwens goed papa pestdag hahaha, maar hier lijkt het wel of het altijd alleen mama pestdag is :x bij papa doen ze dat nooit hahaha
Hahah wat is het toch met vaders ... ik kon vroeger me moeder ook tot het uiterste drijven en dan kwam mijn papa thuis en was ik een zonnestraaltje
ik zou zeggen steenstrips komen ze veel moeilijker achterweg hier ook een die de boel liep te teroriseren en net lag papa heel even op bed (hoofdpijn en hij moet zo werken) en in eens was ik hem kwijt lag hij naast papa op bed te slapen hahahaha toen was hij wel weer lief
hahhaaha papa zegt net man man wat is hij vervelend vandaag. ik zo ja en jij moet niet zeuren je bent pas om 17.00 uur thuis gekomen !!!
haha soms heb ik dat ook. papa kom maar binnen, kijk hier is je zoon!ik ga even roken in de tuin dan.
Zeer herkenbaar, is dit nu de peuterpubertijd. Het is nog maar een paar dagen aan de gang, maar ik ben er nu al moe van. Jeetje wat een ander kereltje heb ik ineens in huis. Alles beantwoordt hij met een NEE. Middagdutje? NEE! Avondeten? NEE! Jasje aan? NEE! Schoenen aan? NEE Naar buiten? (is hij normaal dol op) NEE! Alles nee. Driftbuien zomaar, had hij voorheen zelden. Savonds naar bed gaan is een drama, tranen met tuiten en brullen, normaal ging hij zo braaf. Vermoeiend hoor. Hou zielsveel van mn kereltje, en vind het best sneu voor 'm dat hij zo met zichzelf in de knoop ligt. Maar mensen oh mensen wat ben ik blij als hij savonds in bed ligt. Poeh.
Aan de ene kant is het heel vermoeiend , aan de andere kant vindt ik het prachtig dat je tussen alle driftbuien door echt een persoonlijkheid ziet ontstaan. hoop wel dat hij iets meer van papa gaat krijgen uiteindelijk , anders ben ik bang dat we straks regelmatig op school zullen moeten komen als die nog meer op mama gaat lijken ! het is vermoeiend maar ook heerlijk als je dan naar boven gaat en je krijgt een heerlijke dikke natte kus met de woorden mama is lief (smelt, smelt , smelt )