Tobias, mooi! Een nette, vrolijke en toch best stoere naam. Boas / Boaz vind ik een beetje te hip / modegevoelig en gek klinken, maar klinkt best oké. Al vind ik Bo / Beau leuker. Alleen Brent vind ik drie keer niks, klinkt zo hard en lomp. Doet me ook denken aan brand, en aan het woord krent, dat ik ook echt niet mooi vind.
Ik hoorde laatst Boaz op het winkelcentrum en toen kreeg ik meteen een niet al te positieve associatie... Kan me alleen niet meer herinneren wat dat was Edit: oja, ik dacht meteen aan 1 boa, twee boa's... Heel stom maar dat was mijn eerste gedachte toen ik een moeder die naam hoorde roepen. Tobias is niet mijn smaak. Niets mis mee, maar ik houd gewoon niet zo van langere jongensnamen. Brent vind ik erg leuk! Ik had Brenn en Bent op mijn lijstje staan, dit voelt als een combinatie van die twee en ik vind hem erg geslaagd! Dus ik zeg Brent
Al moet ik zeggen, nu ik een paar keer aan de naam Brent heb gedacht, dat ik spontaan dit lied in m'n hoofd krijg: https://www.youtube.com/watch?v=WNcQ5VE1vWI Doe maar Brenn of Bent
Boaz! Brent vind ik voor hier in NL niet zo leuk klinken. Tobias vind ik echt niet leuk, te kinderlijk (en kinderen worden groot )
Tobias! Ik ken een hele leuke, stoere Tobias. Boaz hoor ik nu zo vaak in mijn omgeving en Brent vind ik zelf niet zo leuk.
Brent vind ik een stoere naam, hou ik van. Tobias is wat soft maar verder niks mis mee. Joaz vind ik veel mooier dan Boaz...