Hallo meiden, Dit is niet mijn eerste vraag hier.. maar het blijft erg lastig om een goede naam te kiezen . Voor een jongen ben ik er uit: MERLIJN. Ik hou van NED. klinkende namen met een twist (geen Thomas, maar Tobias en geen Marijn, maar Merlijn). Nu is er 1 obstakel, mijn man . We hebben nl. goede vrienden waarvan hun zoontje Marijn heet. Deze vriendin met 5 kinderen heeft al aangegeven dat het haar niet uitmaakt als het lijkt op 1 van de namen. Maar manlief is toch weer erg aan het twijfelen. Zucht... wellicht hebben jullie nog ideeen qua deze stijl? Als je er iets mee kan natuurlijk. Wat ik ook leuk vind is Ronin (vindt manlief sowieso niets) en Ciske. Om jullie een beetje een idee te geven
Moeilijk, die twist Wellicht: Christian ( ipv het iets gewonere Christiaan) Fabian Florian Lucien (ipv Lucas) Maximillian/ Maximilliaan Sebastian/ Sebastien (ipv Sebastiaan, dus iets verschil in klank) Vico Verder kom ik ff niet
Waarom is je man aan het twijfelen? Marijn en Merlijn zijn toch verschillende namen? Ik vind Merlijn een leuke naam hoor. Gewoon doen
Ik vind Merlijn ook leuk hoor,lijkt toch niet zo erg op Marijn? Ciske vind ik ook leuk. Misschien Casper of Thijmen of Jelte?
Nou meiden, ik print jullie berichten uit en laat ze zien Ja het is een super naam he. Ben er zo verliefd op.
OW YES YES YES! Man is (mede dankzij jullie berichten) overtuigd van de naam. Nu nog een meisjesnaam, maar ik ben voor nu ZO blij.
Super leuk dat het toch gewoon Merlijn wordt! Ik vind zelf Marlijn leuker, maar die lijkt natuurlijk nog meer op Marijn