Hoi! Welke naam vinden jullie leuker: Tobias of Tobian? Ik vind Julian of Felix ook leuk maar mijn vriend niet zo. En welke associatie hebben jullie met deze namen? Vinden jullie dit een kaknaam bijv? Groetjes en bedankt voor jullie reactie!
Allebei leuk, maar ik heb een lichte voorkeur voor Tobias. Ik vind het wel een kak-/hockeynaam, maar dat vind ik alleen maar een pluspunt. Ik hou van dit soort namen.
Tobian vind ik niet mooi. Alsof je van Tobias een unieke naam wilt maken en dan maar een n in plaats van een s op het eind doet. Ik kies dus voor Tobias. Julian vind ik wel mooi. Bij Felix denk ik aan een kat.
Tobias vind ik heel erg leuk. Felix ook trouwens. Julian vind ik een tikkie te trendy. Tobian vind ik een minder mooie versie van Tobias. Allevier zouden in de categorie kaknamen kunnen vallen, maar ik denk daarbij persoonlijk eerder aan namen als Pieter-Jan, Floris of Valentijn. Jouw namen zijn gewoon nette, klassieke namen, ik vind ze leuk.
Tobias! Goede associaties mee door een leuke jongen die zo heet. Ook geen kakgezin dus ik vind het niet zo'n kaknaam. Julian vind ik ook leuk maar erg populair. Felix vind ik niks. Tobian is wel leuk maar Tobias vind ik veeel leuker
Ik vind Tobias vlotter klinken en bepaald niet kak. Felix vind ik ook super leuk! Alleen het zou mij te veel doen denken aan katten voer.
Twijfel! Allebei wel leuk, maar ik neig toch naar Tobias denk ik. Ik vind het niet echt een kaknaam, maar wel netjes. Trouwens, ik hou wel een beetje van kaknamen. Julian en Felix vind ik ook leuk! Verder wat ideeën; David Philip Nathan Jacob Milan Morris
Ik vind ze allemaal leuk, alleen Julian iets minder omdat ie zó vaak voorkomt dat ik hem een beetje beu aan het worden ben. Tobian vind ik net iets leuker dan Tobias, iets netter .
Ik vind Felix wel stoer, en vrolijk. (En dat terwijl ik in eerste instantie aan felix Rottenberg moest denken). Tobias is wat schattiger. Julian is ook wel mooi.