Voor een meisjes naam eindigend op de klank dean (niet de-an maar dean) zoek ik een 2e naam willen jullie mij meehelpen?
Dine spreek je niet uit als dean Het is een amerikaanse naam maar gecombineerd met een engelse vinden we prima als het mooi klinkt
Nadine spreek je wel uit als Dean. Na-dien, geen Na-dien-nuh. Het is een Franse naam. Maar on topic; lastig om suggesties te doen zo, je zoekt dus wel Amerikaanse meisjesnamen?
Nadine spreek je uit als Nadien, dat is toch hetzelfde als Dean? En Dean is van oorsprong Engels en niet Amerikaans dus ik vind je tweede post nogal opmerkelijk. Maar dat vroeg je niet. Heb je ook bepaalde voorkeuren zoals kort als Faye of lang als Jolina? Hoeveel lettergrepen heeft de meisjesnaam want bij 3 of meer vind ik tweede korte namen als Mae, Faye, Grace en Hope altijd wel mooi
Wat is er opmerkelijk aan haar tweede post? De naam ís dan ook niet Dean, maar een meisjesnaam die eindigt op Dean. Dus de naam kan alsnog wel Amerikaans zijn. Overigens ken ik ook Nadines waarbij het wél wordt uitgesproken als nadinuh. Anyway, geen idee wat de naam is, maar wat vind je van: Noëlle Olivia Louella Melina Elisa / Eliza Abigail Elenora Alexis Carlisa Elissa Leanne, Lianne Madeline Aurora Julianna Salena Anise Carissa / Karissa Alana, Alanna Eloise Sophia Giselle Lenora, Lenora Saranna Alexandra Vanessa Calanthe Alissa Rianne Dianna Marisa Laurena Sabrina Felicia Joella Gabriella Genevieve Mabelle, Maybelle Susanna / Suzanna Deloris Lorinda Emily Salina, Selina Cheyenne Savanna / Savannah Tallulah Sierra, Sienna Kerensa / Kerenza Permelia Seraphina Raquel Marilyn Samara Emilia Regina Karina Ophelia Rosalie Anissa Jennica Melissa Tamara Rachelle, Rochelle, Richelle Roxanna, Roxanne Talisha, Tanisha Cassandra Melantha Penelope Romayne / Romaine Victoria Tamika, Tanika Sarina Marinda Liliana Marylou Linnéa Philippa Vianne Lorena Malinda Rosabel Karenza Serena, Serina Mikayla Larissa Dorinda Robina Fiona / Viona Annora Camila Rosanna, Rosanne Teresa / Theresa Suzanne Helena Isabel Ariana Orinda Tarina Evelina Isidora Mirabelle Charissa Tabitha Veronica Delaney Shanika Qianna, Tianna Janessa, Jenessa Kiana, Kiara Marissa