ik ben nog niet zwanger wel aan het brainstormen wat vinden jullie leuke naam uit dit rijtje met namen Jaylano Devin Jayvano Levi Jason / Jayson Milano Liam Justin spreek uit als djustin
Alleen Levi vind ik leuk, Jason, Justin en Liam zijn mijn smaak niet maar zijn prima namen. Milano, Jaylano en Jayvano vind ik niks en ook echt alleen kunnen bij een getint kindje, bij een blonde knul vind ik het een beetje lachwekkend.
Ik ben al die Jay-namen een beetje zat aan het worden, je hoort ze altijd en overal. Dus Jayvano en Jaylano: liever niet. Devin - Kan, maar ik vind Devon veel leuker. Levi - Is niet mijn smaak, ik vind hem een beetje saai. Jason / Jayson - Als Jason prima. Jayson weer die Jay... Milano - Milan vind ik erg leuk, die o erachter vind ik zonde. Liam - Kan, maar niet mijn smaak. Justin - Beetje geweest, maar ik heb er wel een positieve associatie bij dus ik zou het wel leuk vinden als ik een kindje tegenkom dat zo heet. Uiteindelijk zijn ze allemaal niet echt mijn smaak, er zit niets tussen wat ik echt leuk vind. Maar als ik je iets moest aanraden, dan Justin of Jason.
Ik vind alleen Levi mooi. De Amerikaanse namen heb ik een wat ordinaire associatie mee, Liam doet mij gelijk denken aan gillende tienermeisjes bij One Direction (ik had daar ook niet heen moeten gaan ) en Milano kan alleen voor een Italiaans of kampkindje.
Justin en Liam, maar dan wel echt op z'n Engels uitgesproken. Liejam vind ik echt heel suf. Liejum wel leuk. Justin vind ik Engels en Nederlands allebei leuk. Jason vind ik ook wel leuk, Jayson echt niet.
justin ( djustin ) vind ik zelf erg leuk Jason is een van mijn favoriete Liam is de favoriet van mijn man ( maar dus liejam )