Bijna 30 weken zwanger en we hebben nog steeds geen naam gevonden voor onze kleine man. Oké we hebben nog wel eventjes maar ik begin het nu toch wel benauwd te krijgen dat we niks leuks gaan vinden. Ik heb wel eens een verhaal van een vrouw gelezen die dit ook had, haar kindje haalde het niet en zij had daarom achteraf het gevoel dat ze daarom geen naam voor hem kon vinden....oke oke dat klinkt wel heel dramatisch...wil niet gelijk zo denken. Maar jeetje wat is het lastig. We hebben niet eens een lijstje met misschien namen. Alles is het gewoon NIET of NET NIET....ik zit echt nog op dat spontane moment te wachten dat je een naam hoort en ineens weet dat dat m is....
Welke richting zoek je? Wat zijn namen die het net niet zijn? Of namen die het absoluut niet worden? Hugo Olivier Benjamin Jonathan Jayden Finn Glen Liam Thomas Tobias Marijn Tygo Rik Nik Sam Job Pim Sven Björn
Relax maar, wij hebben pas definitief gekozen de dag voor de inleiding (ook dit was misschien een beetje aan de late kant). Wat voor soort namen vindt je leuk?
Wij vinden Daan, Luuk enzo leuk maar komt teveel in directe omgeving voor. Hele andere richting vind ik Logan wel leuk maar ook net niet. We hebben een ingewikkelde achternaam dus willen het liefst een korte makkelijk te spellen voornaam... De hele lijst van svb al doorgeweest maar je ziet door de bomen het bos niet meer...ik wacht echt op die klik maar lijk het met geen 1 naam te hebben...
Luca of lucas Levi Jay Gideon Maarten Rick Nigel Joël Joey Jasper Alex Snap dat het lastig is. Wat wij hebben gedaan is alle namen die we mooi vonden opschrijven. En daarvan een top 10 gemaakt daarna een top 9 etc. Gewoon steeds de minst mooie weggestreept. Hou je van echte Hollandse namen ?
Ik krijg zelf een meisje,maar voor een jongen had ik Roan,Dean,James,Sten,Evan,Joe,Stef,Mex,Jack,Mason,Shane
Mason ! Jake Lennon ! Nelson Siem. ! Ties ! Mees Moos ! Teun Guus ! Gijs Koen Duuk Sten Stan ! Cas Senn Mick Ralf .! Ward Sam Nils/Niels Jona Kars Tijn ! Vins Mels Jelle Jens ! Rens Brent Lex Naud !
Loek Joep Raaf Hein Dex Lux Bent Owen Aiden Biem Thijs Stijn Thijmen Karsten Wes Mats Boas Joas Seth Adam Kian
Ik zal wat namen noemen die op ons lijstje stonden want wij zijn er al uit al dacht ik er ook nooit uit te komen vind het voor een jongen sowieso moeilijker maar wat heb ik een mazzel dat me vriend vrij snel zei van " maar dit vind ik wel een mooie naam !" Vond er niet heel veel mooi ja oke wel veel mooie namen maar er waren er maar een stuk of 2 a 3 die ik me eigen kindje zou willen gaan geven zeg maar en dus heb ik mazzel dat het ook een van die namen word Dorian Nolan Noran Mika Mikai Ravi Dex Beau Mex Cas
hier ook nog geen naam.. we weten niet wat we gaan krijgen wat het ook nog lastiger maakt.. voor een meisje hebben we nu 1 naam die ons wel leuk lijkt maar staat nog niet vast.. voor een jongen? geen idee.. maar we hebben nog wel een beetje tijd.. ik kijk de laatste tijd hier graag bij de babynamen om te zien of ik iets tegen kom wat ook wel bij ons zou passen
Namen die ik persoonlijk leuk vind: Sef Seth Noud Mees Sem Thijn Finn Daan Noah Luc Jens Luca Stijn Alleen maar korte namen dus.. haha! T is maar net wat je zelf leuk vind...
"Gewoon" Mark een idee? Of Marc, wat je voorkeur heeft. Arno Arjen/Arjan Robert Wessel (of Hessel) Peter Bart Bas Gijs Guus Chris Christiaan Joost Koen Niek Rens Wout Wouter
Geen paniek! Je zult zien dat je heus de juiste naam gaat vinden. Al is het niet nu, dan wel op het moment dat je je kleine voor het eerst ziet. Dan komt zo opeens de naam in je op. Het wordt bij ons een meisje en voor een jongen hadden we: - Mayk - Vinn - Kyan - Rowan Omdat ik dol ben op 2 voornamen (heb ik zelf ook en ben niet gedoopt ofzo), zou bij ons de volledige naam dan de combinatie worden: Kyan Vinn. Roepnaam is dan gewoon Kyan. Toch kwam nog niet zo lang geleden een andere naam voorbij. Ik hoorde het opeens op de TV en zei gelijk tegen mijn partner dat ik dat ook mooi vind, omdat mijn opa ook zo heette. En dat ging om de naam Nanne.
Thanks allemaal! We gaan ook heus wel een naam vinden! Moest lachen net om een berichtje die begon met de naam Mark...zo heet mijn ex dus nee die gaat het niet worden hihi Ik zag wel de naam Owen voorbij komen die gaat even op het ''lijstje'' ....of die het haalt ik weet het niet, niet gelijk een klik maar ook niet gelijk afgeschreven. Lastig hoor! Ik geloof ook echt wel dat hij niet koos naamloos blijft maar ik zou het zo fijn vinden als we onze kleine man al een naam konden geven nu!