Heb gisteren mn eerste echo gehad alleen het liep niet helemaal zoals wij hadden gehoopt. Was al vrij zenuwachtig toen we erheen gingen hadden een afspraak om half negen in het ziekenhuis. We waren om 5 voor half op de afdeling waar we wezen moesten, moesten we nog een halfuur wachten tot de persoon eraan kwam die ons zou helpen die ochtend. nou 9 uur mochten we naar binnen en we waren nog niet binnen of we kregen al de volle laag, mn vriend moest ik de hoek zitten en ik op de rand van het bankje Ze werd chagerijnig omdat ik er even niet uit kon komen welke echo we vandaag hadden het was mn eerste echo dus zei helemaal op een erg boze manier van ja termijnecho eerste echo wat is dit nou ik gezegt eerste echo, daarna vroeg ze heb je een verwijspapiertje bij je , nee die had ik niet gekregen door samenloop van omstandigheden op de vkpraktijk dus helemaal boos weer en liep weg om even naar de vkpraktijk te bellen dus mochten we weer 10 minuten wachten tot ze terug was, daarna moest ik gaan liggen en mn broek lager doen zodat ze bij mn baarmoeder kon had mn broek lager gedaan nou toen werd ze weer helemaal boos want was niet laag genoeg dus ik wou even van de tafel af of hem lager te doen zegt ze nee je blijft hier maar gewoon op liggen zo kan je hem ook wel omlaag doen. pff toen was ze aan het proberenm het hartje te zoeken en dat lukte nog niet helemaal dus moest ik me uitkleden voor een inwendig onderzoek dus doe jekleding maar uit en ga maar in die stoel liggen dus ik gedaan en ging de stoel op zegt ze op een gegeven moment je moet je ontspannen maar hoe kan dat nou als zo een persoon al zo met je is omgegaan sinds ke binnen bent. Nou we hebben gelukkig wel het hartje gehoord en dat maakt alles toch een beetje goed. Een heel verhaal maar k vond het zo vervelend en ben benieuwd of julie er ook ervaring mee hebben op die manier..
nou, wat raar zeg! idd erg vervelend! je weet niet wat je over komt op deze manier! ben je al een beetje bijgekomen? nee, gelukkig heb ik dit zelf nog niet meegemaakt. is bij ons allemaal wat gemoedelijker gegaan, gelukkig!!
jaa ben inmiddels wel een beetje bijgekomen maar stond echt met een mond vol tanden ik stond echt versteld het diet me wel goed dat ik iig wel het hartje heb horen kloppen
ik was waarschijnlijk weggelopen, ben helaas een heetgebakerd typje. maar ik vind zeker dat je een klacht in moet dienen. zijn ze nou helemaal gek geworden. af en toe heb ik weleens het idee dat ze denken in het ziekenhuis dat wij dankbaar moeten zijn dat hun daar zitten, maar het zijn wel de patienten die ervoor zorgen dat hun ook een baan hebben! en ik vind vooral nu we zoveel betalen voor de zorg, we ook wel normaal behandeld mogen worden.