toch al schoentjes kopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanukkie, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    wij zijn vandaag de eerste schoentjes gaan kopen, elefanten bij Van Haren. onze uk heeft daar maar 21 van.

groetjes, Miranda

2. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Deden jullie de kleine babyschoentjes aan en zo ja, vanaf hoeveel maanden?
    Dit vraag ik omdat als ik bijvoorbeeld ga wandelen met de kleine, anders alleen sokjes aanheeft en is dit niet te koud?
    De kleine past nu zo langzamerhand niet meer in de kinderwagenbak, dus vandaar ook mijn vraag. :D

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik had altijd van die nepschoentjes van de zeeman of prenatal, prima om de voetjes warm te houden. ik denk sinds mijn zoontje een maand of 5 was. hij is met 4.5 maand uit de wagenbak in het wandelgedeelte gegaan.

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wij hebben gister schoentjes gekocht van elefanten bij Van Haren. Hij heeft nu maat 19. (best kleine voetjes valt me nu op)
    Omdat ik hem toch wel al vaak zelf laat lopen buiten naar de supermarkt of vanuit de fietsenstalling naar het station vond ik schoentjes toch iets practischer. Hij is er helemaal trots op. Binnen meestal gewoon op sokjes.

5. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Mayaa, ik heb tot ongeveer een jaar eigenlijk alleen slofjes aan gedaan.
    Toen dreumes bijna los ging lopen hebben we schoentjes gekocht en die doen we alleen buiten aan.
    Inmiddels bijna aan het tweede paar toe (qua maat), die zijn ietsje minder soepel dan het eerste paar.

Binnen eigenlijk nog steeds slofjes, van die leren omdat we een vrij gladde vloer hebben en op sokjes was het een grote glijpartij. Al moet ik zeggen dat het beter gaat naarmate het lopen ook beter gaat.

Deel Deze Pagina