Wij hebben zaterdag een dagje uit geppland met zijn 2 en willen dan afsluiten met een hapje eten samen, we gaan naar breda en wonen omgeving gorinchem ergens daar tussen in willen we graag een hapje eten. Mijn man lust geen vis en ik heb een maagoperatie gehad waardoor ik graag in kleine porties doe eten. Iets als t zusje was leuk geweest helaas zitten zij vol en la cubanita eten we al zo vaak Het leukste zou zijn als het wel rond die prijs een beetje blijft.
Het gelagh in Gorinchem. Iriodion in Oosterhout Merlijn Oosterhout Oude raedhuys Woudrichem Kruiden en jasmijn Woudrichem
Mmmm merlijn Oosterhout! Maar zit al weken vooraf vol.. Je kunt het proberen... Eventuele afvallers... Is hetzelfde concept als t zusje... T zusje Raamsdonksveer kun je altijd vragen voor afvallers... In Raamsdonksveer zit ook een wok, hoor ik hele goede verhalen over...
La Cantina in Oosterhout, Yati (Indonesisch) in Oosterhout, Perron in Oosterhout.. Merlijn is ook leuk, Bij Pascal is geweldig wel wat duurder.. Zout en Citroen is ook leuk en wat duurder. Er zit een goede Chinees, Het Paradijs, genoeg in Oosterhout. Als je nog een stukje uit zou willen wijken (10 minuutjes) kan ik je ook Hugo in Waalwijk of De molen in Kaatsheuvel heel erg aanbevelen! Mmm zin om uit eten te gaan