Ik verstuurde het berichtje daarvoor perongeluk 2x Kon het 2e berichtje niet geheel verwijderen dus vandaar.
Tuurlijk heb je ook zeker gelijk in, maar daarom zet ik er ook altijd bij ik persoonlijk .. Waarmee ik bedoel te zeggen dat ik het niet zo zou doen, maar dat iedereen daar anders in is, en ik leg ook uit waarom ik iets wel (of niet) zou doen en zoals je leest zijn sommige dingen, waaronder dat niet zwanger zijn met 3 wkn+ ook tussen aanhalingstekens, en ik mag aannemen dat men dan wel begrijpt dat het dus niet letterlijk zo bedoelt is..maar goed dat krijg je weer met dingen op schrift, dan wordt een en ander wel eens verkeerd opgevat of uitgelegd . Ik zeg vaak genoeg dat iemand met beide benen op de grond moet blijven, en waarom?, vroeger had je nou eenmaal niet die testen van tegenwoordig waarmee je steeds eerder op hcg kan testen, en had je ook niet zoveel miskramen en of meiden die zich in het miskraam forum melde als je begrijpt wat ik bedoel omdat je toen nog niet wist of je een bevrucht eitje had en ook daar heb ik een eigen mening over dat ik het geen mk vindt als je op of net na je nod (die vaak kan wisselen) spreekt van een mk,. alleen maar omdat je positief getest hebt op hcg..of soms nog niet eens maar dan 2 dgn later of vroeger ongesteld wordt zo heb ik ze al zo vaak voorbij zien komen en soms zelfs wel bijna elke maand En ja sorry hoor, misschien komt dat voor sommige bot over, maar dat is mijn manier om met beide benen op de grond te blijven staan, en niet te ver-diep na te denken over zulke dingen bij mij begint dat hele gevoel van zwanger zijn eigenlijk pas echt nadat ik het vruchtje gezien heb en of heb horen kloppen kan ook niet zo gauw uitleggen waarom, maar tis nou eenmaal zo en zo zijn er tig vrouwen die dat hebben, maar dat maakt het voor een ander niet minder zwanger en tis ook zeer zeker niet zo bedoeld, maar goed dat had ik al uitgelegd. Vindt het alleen een beetje flauw dat men altijd gauw zo persoonlijk wordt van ja maar jij ik val iemand toch ook niet persoonlijk aan door te zeggen pfff jij bent een of andere saaie trien want dat lees ik terug in je antwoorden Kan ik niet, mag ik niet, en zal ik niet doen ook, want je kent iemand niet persoonlijk en om dan te zeggen dat je te doen hebt met iemand, of medelijden met iemand zou hebben, ach ja wat ik al zeg een beetje flauw, maar ik ben iemand met heel veel begrip en denk maar dat de hormoontjes hun werk aan het doen zijn nou ja hoe het ook is, Liefelief, nogmaals tis niet verkeerd bedoelt, en wens je alle goeds, en voornamelijk een mooie en fijne zwangerschap met bijbehorende bevalling
Dankjewel.. Tja misschien ik dan toch misschien last van hormonen.. Mn vriend vind me vandaag ook niet al te aardig geloof ik.. Die kreeg vanochtend op zn kop omdat ie (naar mijn mening..) de kaas verkeerd behandelde met de kaasschaaf..