Toch beginnen met pilletje??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Xavv, 24 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Eergisteren toen we naar bed gingen nog even naar het toilet voor het slapen gaan.. het wc papier wat in de toilet lag was rood, na nog een keertje vegen ook.. voor de zekerheid tampon gebruikt en deze was zo goed als leeg Sochtends.. verschoont en smiddags nog minder (gisteren) en om 5 uur weer verschoont deze was leeg.. als ik ervan uitga dat ik ongesteld ben geworden heb ik een cyclus van 27 gehad, mijn vorige was 36 en de rest niet lager dan 33.. ik vind dit heel raar en weet nu niet of ik vandaag moet beginnen met mijn Clomid, zou vandaag dan dag 3 hebben.. maar sinds gisteren dus al geen menstruatie meer terwijl het anders zo rond de 3/4 dagen is.. zou het misschien innesteling kunnen zijn??

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou zelf altijd de arts bellen bij vragen over je medicatie.

3. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Ik krijg t ziekenhuis niet te pakken.. alleen voor spoed maar in hoeverre is dit spoed..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.024
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    Nee niet beginnen!!

Je menstruatie is niet doorgebroken en je nieuwe cyclus is dus nog niet begonnen!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou ik vind dit wel bepalend hoe je behandelplan verder verloopt en niet iets om zelf over te speculeren.

Dus of niet die pil erin en later met je behandeling beginnen of bellen en hun advies vragen. Il zou t laatste doen

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou dit nog niet als menstruatie rekenen. Je begint te tellen op de dag dat je helderrood bloed verliest, maar het moet ook doorzetten. Een paar keer een druppel telt niet. Ik zou nog even afwachten of je menstruatie alsnog komt, ook omdat je zegt dat je cyclus nooit korter geweest is dan 33 dagen. Dus wellicht komt het nog en kun je daarna met de Clomid beginnen.

Deel Deze Pagina