help ben in paniek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik ben nu negen weken zwanger. Nadat ik gister thuiskwam en naar de wc ging zag ik dat ik bruin slijm in mijn onderbroek had. Normaal heb ik ook afscheiding maar natuurlijk niet bruin. Nu ben ik net naar de wc geweest, sorry voor details maar was grote beurt en zag ik op het wc papier weer iets bruinige afscheiding. Wat moet ik doen. Ik heb geen krampen of zo.

2. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hoi Cindy,

Ik snap je angst.
    Probeer je niet te druk te maken. Bruin bloed is oud bloed en zolang het geen helder bloed is en je geen buikkrampen hebt, moet je je niet te druk maken.

Je kunt voor de zekerheid ook even je verloskundige bellen. Die kan eventueel even een echo maken.

Probeer je niet te druk te maken hoor.

Liefs Hummel.

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik heb het nooit gehad, maar als ik hier verhalen daarover lees, denk ik dat het niks te betekenen heeft. Is meestal een geknapt vaatje of een innestelingsbloeding. En jij zegt ook nog dat het na de "grote boodschap" was. Is moeilijk, maar probeer je maar niet te druk te maken. En anders moet je gewoon ff je verloskundige bellen. Succes!

xxx

4. Alita

Alita Niet meer actief

dank je voor jullie reacties. Ja Mriertje het was gister al dat ik iets in mijn onderbroek vondt. Ja ik weet zolang ik geen krampen heb is het goed. Ben alleen aan het twijfelen of ik moet bellen want ik krijg volgende week woensdag mijn eerste echo.

5. swesti

swesti Lid

18 sep 2007
    47
    0
    0
    noord-brabant
    Ik had ook bruin bloed. Soms veel en soms en beetje. Het is idd oud bloed. Je hoeft niet te schrikken zolang je het niet met buikkrampen hebt.
    Veel succes met je eerste echo :)

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja dank je..
    heb net verloskundige gebeld en die zei dat je baarmoedermond nu erg zacht en gevoelig was, en zolang ik geen helderrood bloed verlies en geen krampen heb er niks aan de hand is.
    Ben blij dat ik gebeld heb als je het van een deskundige hoort ben je toch wat geruster(begrijp me niet verkeerd), anders maak ik mezelf gek.

7. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    We zijn blij voor je dat het niets is!

8. Alita

Alita Niet meer actief

dank je

9. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb het ook gehad bijna 10 weken lang, en ooh wat heb ik in de stress gezeten. Heb bij 9 weken al een echo gehad en toen was gelukkig alles goed. Daarna ook niet meer gehad en nu inmiddels 16 weken, dus meestal is oud bloed zonder krampjes niet iets ernstigs.

Liefs Bojenna

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey ! Ik had de eerste paar weken ook last van bruine afscheiding. Zolang het geen helder rood bloed is, en je geen krampen heb hoe je je volgens mijn gyn geen zorgen te maken.

Deel Deze Pagina