Tja, ik zou de foto zelf niet aanklikken, maar als ik iets wil zien kan ik ook gewoon wegklikken. Melden vind ik dan een beetje zielig, als zij nou blij is met die foto.
Opzicht niks mis met de foto, ik zou hem zelf alleen privé houden.. En idd, wat een reclame voor die fotograaf!
Wat een waanzinnige foto, geweldig. Verbazingwekkend, je ziet niet eens een borst (want toch vooral lieve kleine babyhoofdjes) en dat wordt gerapporteerd Bevestigt wel waar het om gaat: mensen die hier moeite mee hebben, hebben moeite om de voedende functie van de borst te scheiden van de seksuele functie. Maar gut, we hebben allemaal biologie gehad toch? Mensen behoren tot de zoogdieren. Big deal.
Ik snap het niet, je ziet toch helemaal niks? Wat een gedoe om niks weer, zijn we erg goed in in Nederland. (Schijnheilige) mensen die uit het teveel hebben aan tijd en geen andere wel nuttige bezigheden, zich gaan lopen vervelen op zulke sites...
Wilde het net zeggen Booey, je ziet inderdaad helemaal niets! Ja, een prachtig mooi plaatje. Man, wat er wel niet in m'n nieuwsoverzicht voorbij komt, hier kijk ik niet van op hoor, niet negatief althans.
Pff wat een rarigheid. Vind het een mooie foto en je ziet niet veel meer borst dan op de gemiddelde rode loper. Keurig afgedekt met twee babykoppies. Ik zou zulke foto's zelf wel privé houden maar ik kan er niet wakker van liggen dat sommige mensen ze willen delen.
Eens, het zou niet eens in me opkomen om het te melden, maar ik zou 'm wel verbergen van m'n tijdlijn.
Gerapporteerd wegens naaktheid.. Die vrouw is toch niet naakt? Ja ze heeft een ontbloot bovenlijf; maar dat zien we ook bij heel veel kerels die lopen te patsen met hun wasbordje (dat soms meer op een droogtrommel lijkt). 't zou niet míjn keuze zijn zo'n foto te laten maken, maar ik kan deze foto wel waarderen. Jammer dat er nog steeds zo bekrompen wordt gedacht door velen en dat ze dan menen dit te moeten melden.
Dat is natuurlijk niet zo vreemd als je even kijkt naar alle tijd in je leven dat je borsten vooral een erotische functie hebben versus de tijd in je leven dat je ze gebruikt om je baby(s) te voeden (mits je geen 6 kinderen hebt en ze niet allemaal voedt tot ze 3 zijn). Om het nog een graadje erger te maken is die balans in de media natuurlijk nog eens 1000 x zo scheef. Ik ben verder zelf natuurlijk ook gewoon pro BV (en pro KV, maar dat is een andere discussie ) en heb er totaal geen moeite mee als een vrouw er ergens in het openbaar er een borst uithaalt om haar baby te voeden. Ik denk echter wel dat het naief is om te denken dat met een paar fotootjes of demonstraties kunnen maken dat we borsten meer gaan zien als biologisch verantwoorde drinkbekers voor baby's dan als lichaamsdelen met een erotische functie. Maar leuke gratis reclame voor de fotografe in ieder geval!
Ik heb zelf bij beide kids direct fb gegeven, maar ik heb totaal geen probleem met bv gevende mama's. Ook niet als dat in het openbaar wordt gedaan. Sommige mensen zijn nou eenmaal hypocriet en delen een foto als dit wel, maar 1 van een kind van wie z'n hoofd er half af is geschoten niet. Want dàt vind ik dan weer niet kunnen...
vind de foto prima en niet aanstootgevend, maar word wel een beetje beroerd van al die propaganda op FB over Borstvoeding, vind ik echt overdreven..... kijk mij eens stoer met m'n blote tiet op FB gaan, want ja, zo komt het soms wel over ik MOET laten zien dat ik BV geef.... beetje uitlokken van reacties is het wel, ik ga toch ook niet overal foto's van mijn difrax flessen en kruidvat eigen merk melkpoeder neerzetten................ super dat je BV geeft, dat het lukt en je er trots van word. Maar waarom moet dat overal gemeld worden? is het 'bijzonder' toch juist niet volgend jullie?
Mooie foto! En ik ben echt wel voor het geven van borstvoeding hoor. Maar als ze het op deze manier in het openbaar doet begrijp ik dat het als aanstootgevend beschouwd word. 😉
Helaas is dat nodig, getuige de stompzinnige reactie van die zielige rapporteurs op een mooie en inderdaad doodnormale foto! Er gaan nog zoveel fabeltjes over BV de ronde, dat een stevige tegenreactie nodig is. En ja daar gebruiken mensen ook FB voor. Ik zou t zelf niet doen, maar gebruik FB voor heel veel dingen niet