Vanavond om 20:00 is het 7 dagen geleden dat ik de pregnyl heb gezet . En de zwangerschapstest is nu al negatief. Kan dat zo snel?
Bij mijn eerste zwangerschap ook Pregnyl gehad 5000 EH. Ik dacht dat er werd gezegd dat elke dag de hoeveelheid HCG halveerde. Concreet betekent dat dus voor jou als je 5000 EH gehad hebt tenminste: 5000 dag 1: 2500 dag 2: 1250 dag 3: 625 dag 4: 313 dag 5: 157 dag 6: 79 dag 7: 40 Dus ja de Pregnyl kan er al uit zijn. Ik heb destijds getest om het zeker te weten. Donderdag Pregnyl gehad een week later op zondag een witte test, en 3 dagen later een licht positieve en toen bleek ik ook zwanger te zijn
Hoeveel pregnyl heb je gespoten? Bij sommige vrouwen is het vroeg uit het lichaam, ik spoot 10.000 eenheden en was na 8 dagen uit mijn lichaam maar er zijn hier ook vrouwen waarbij het met 14 dagen nog in hun lijf zat
Volgens mij is het na max 10 dagen uit je lichaam. Ik hield toen 10 dagen aan. Maar als je nu idd negatief test zal het uit je lichaam zijn. Je bent misschien nog te vroeg met testen op een zwangerschap. Ik zou daar nog even een paar dagen mee wachten.
Ik heb 5000 gespoten en 3 dagen trug nog lichte streep en nu heel vaag streepje beschouw t als negatief
Hier na 16 dagen nog zichtbaar (5000). Superlicht bij de tweede ronde met pregnyl en een oploper in de derde ronde. Fertiliteitskliniek zegt dat als je op 14 dpo test en er iets te zien is, dit 100% niet meer van de pregnyl kan zijn maar dat geloof ik dus niet helemaal. Overigens in ronde 3 met pregnyl geloof ik wel dat er iets aan het gebeuren was maar dat het niet is blijven zitten, die ronde er voor was denk ik nog gewoon pregnyl.
Yup hier net zo. Op dag 14 na de pregnyl 5000 nog een lichte (maar geen tuur) streep op de kv 2v5 en op dag 15 werd ik ongi. Wellicht als ik toen getest had dat er een tuurstreep had gestaan. En een bio zschap kon het niet geweest zijn want ik had dit alle keren met pregnyl en testte elke dag en zag ze elke dag minimaal aflopen. Maar 7 dagen na pregnyl al wit kan hoor. Dan breekt jouw lichaam het lekker snel af
Ok . Ja ik vondt t ook al snel eigenlijk die van 3 dagen trug was nog best goed t zien en nu omo blanco . Nu mag die gaan oplopen hihi kijk er zo naar uit. Pff aanstaande zaterdag geboortefeest en binne 2 weken bevalt me schoonzus van de eerste
Oplopen zal nog wel ff duren aangezien je nu pas 5 dpo bent Dat zou je over een weekje kunnen uittesten
krijg t er niet heel goed op ma je ziet wel verschil ma t kan toch niet zo vroeg al . Streep stond er al binne 3 min
Dan was de pregnyl er dus nog niet helemaal uit. En was je urine vandaag dus geconcentreerder. Dit lijkt mij niet van een zwangerschap al op 6 dpo
Dat vondt ik dus ook al .maar kan dat dan gister omo wit en nu streep . Vaag spul dan haha . Test gewoon door alle testen zijn wel met ochtend urine
Meestal nestelt een vruchtje tussen dag 5-10 in. Pas na innesteling gaat het hcg aanmaken. Streepje is ws nog pregnylrest maar je hebt ook kans dat het streepje nu duidelijker gaat worden de komende dagen omdat er ondertussen een innesteling plaats gevonden heeft. Spannend! Hoop dat je zeer binnenkort een overtuigende test hebt!
Maar gisteren was hij niet wit. Je zei nog een vage streep te zien maar beschouwde hem als negatief En ja net als met zwanger hcg kan je urine schommelen in de concentratie en daardoor de ene dag een wat lichtere test hebben dan een andere dag.