toch blijf ik onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Bij onze eerste echo kregen we de verschrikkelijke woorden...ik ben bang dat het niet goed is....
    Uiteindelijk was het veels te vroeg die echo en hadden ze nooit die conclusie mogen trekken want een week later klopte er opeens wel een hartje. Deze echo heb ik overigens zelf om moeten vragen:x
    Maar goed, inmiddels al 2 echo`s gehad met kloppende hartjes en de laatste bewoog ons mupke zelfs al. Nu hebben we 10 maart weer een echo, verheug me ontzettend want het is al echt een mensje nu!
    Maar ben toch nog een beetje bang voor weer die woorden ....ik ben bang dat het niet goed is....

Ik wil helemaal niet zo bang zijn maar wat wil je na zo`n stomme fout!!

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik kan me je angst goed voorstellen! Die woorden blijven nou eenmaal lang hangen. Maar....daarna heb je 2 prima echo's gehad, dus probeer een beetje vertrouwen te hebben meis. 'k Weet het makkelijker gezegd dan gedaan (heb ervaring), maar doe een poging!

Hoop dat je 10 maart weer kan genieten van een mooie echo!

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat vertrouwen heb ik ook, maar dat beetje blijft hangen...

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dat is gewoon de stommiteit van diegene die de echo maakte
    jou kindje maakt het hartstikke goed
    dat mens was /is:D gewoon niet goed bij dr hoofd
    ik zou in jou geval lekker geniet meid!!!!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje wat moeilijk! hier ook zoiets dergelijks gehad. wij kregen zonder erom gevraagd te hebben een nekplooimeting nog voor de termijn waarin dat eigenlijk gedaan moet worden. de nekplooi was te groot... we moesten een week later terug komen om in de goede termijn te meten, maar grote kans dat het niet goed was...
    week later, prima nekplooi, niets op aan te merken! ze was gewoon te vroeg geweest met meten en heeft ons vervolgens zonder pardon naar huis gestuurd! daarna nog een meting gehad een week later en ook die was perfect!

sterkte met wachten en ik hoop dat het gewoon allemaal vals alarm is geweest! maar wel ontzettend stom dat ze jullie daarmee opzadelt!

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ja we hebben inmiddels 2 goede echo`s gehad dus alles is gewoon goed maar het blijft toch een beetje hangen dat gevoel dat je bang bent voor die woorden.
    Mijn gevoel zelf zegt gewoon dat het hartstikke goed is hoor...maar dat komt gewoon idddoor die stomme vrouw van die eerste echo!
    Snap ook niet waarom ze niet vragen naar cylussen enz..is dat normaal in het zk?

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Pff ik kan me voorstellen dat die woorden door je hoofd blijven spoken cindy..
    Dat is toch het ergste wat een zwangere vrouw te horen kan krijgen!
    Maar je beebje doet het hartstikke goed meid!
    Probeer het een beetje van je af te zetten (makkelijk gezegd), het was gewoon een ontzettend domme fout van degene die die echo bij jou maakte. Laat dat je zwangerschap niet verpesten.

Hier vraagt men trouwens wel naar je cyclus etc.

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Vosje
    ja ik vindt het maar raar dat ze niet helemaal niks gevraagd hadden ipv gelijk te zeggen het is niet goed.
    In principe verpest het mijn zwschap niet, daar ben ik dan weer te nuchter voor en vertrouw ik op mijn gevoel. Maar zoals je zegt die woorden is toch wel iets heel ergs om te horen.....

Jij gaat dus ook naar de gyn?

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Zit nu nog bij de VK, vanaf week 36 bij de gyn. :)

10. Alita

Alita Niet meer actief

mmm hoezo dat dan? als ik vragen mag?

Deel Deze Pagina