fabeltjeskrant handpoppen AH

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wie heeft ze, zijn ze leuk, en kwalitatief ook goed?
    mijn zoontje zag ze laatst op afstand op de plank staan bij vage kennissen(en aangezien het erg vage kennissen zijn heb ik er maar niet eentje van de plank gepakt ;)) en werd razendenthousiast :)
    ik vind ze decoratief ook wel leuk op zijn kamertje. nu zijn ze bij de AH natuurlijk niet meer te krijgen, maar zag dat ze op MP nog wel worden aangeboden.
    aangezien hij ze zo leuk vind zal hij ze vast niet alleen maar van een afstandje willen bekijken, dus vraag ik me af: zijn ze ook dusdanig veilig dat 'ie dr zelf ook mee spelen kan? en zijn ze evt. te wassen of zien ze er dan direct niet meer uit?

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik heb er ook een paar en kwalitatief vind ik het niet veel voorstellen, denk ook niet dat ze in de wasmachine kunnen (nog niet geprobeerd) de onderdelen ("veren", snavel) zijn ook redelijk makkelijk los te trekken. Het is dus niet echt ideaal kinderspeelgoed.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    jammerrr ze zien er zo leuk uit. maar het moet idd 'kindproof' zijn, wat is er nou aan als ze er alleen maar naar mogen kijken...
    zoek ik nog ff verder naar wat anders leuks :) (suggesties zijn welkom :D)

Deel Deze Pagina