Pret echopraktijk Drechtsteden

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door corina83, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wie heeft hier goede ervaringen mee?
    De prijzen zijn erg lekker in ieder geval..

2D echografie
    10 minuten pure scantijd € 35,- inclusief minimaal 4 foto’s (geslachtsbepaling)
    20 minuten pure scantijd € 55,- inclusief minimaal 6 foto’s
    30 minuten pure scantijd € 75,- inclusief minimaal 8 foto’s

2D-3D-4D echografie
    30 minuten pure scantijd € 80,- inclusief foto’s (minimaal 8 zwart/wit foto's en 4 kleur)
    40 minuten pure scantijd € 100,- inclusief foto’s (minimaal 10 zwart/wit foto's en 6 kleur)

Wij willen voor de 30 minuten gaan van 80,-
    Ben alleen benieuwd of iemand al ervaring heeft met deze praktijk.

Echopraktijk Drechtsteden

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ben er geweest bij de 1e met 8 weken. Aardige lieve vrouw. Prima apparatuur. Minpunt voor mij was alleen dat er geen wc was in de praktijk zelf (wel in huis - maar daarvoor moest ze echt speciaal mee omlopen etc - vond ik toch vervelend, aangezien ik 2 x moest ;) ) . Maar, dit was dus 2,5 jaar geleden. Misschien is het veranderd inmimddels.

Maar vandaar dat we voor de 24 weken echo bij de 1e en gisteren voor de 28 weken echo bij dit kindje, bij Wereldkind in Rotterdam zijn geweest.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ah ok haha. Ach zorg ik gewoon dat ik daarvoor naar de wc ben geweest, het is 2 minuten van mn huis af.

Ben heel benieuwd hoe ze zijn namelijk, heb gisteren het formulier al ingevuld dat ze contact met me op mogen nemen maar nog niks gehoord.
    Ach we wachten geduldig :D

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Blijf dit nog even volgen of er nog meer ervaringen zijn. Wil ook een 3 of 4 d echo laten maken had namelijk ook goeie dingen over papendrecht gehoord!

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wij hebben een aantal weken terug onze 3d echo daar gedaan. De praktijk is gewoon aan huis in een soort van schuur/garage, er is idd geen wc. De echo is mij daar heel goed bevallen, we hebben lekker veel foto's mee gekregen en ik kon heel goed het scherm van de tv zien, dat is bij de verloskundige wel anders...

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Kijk positieve verhalen daar hou ik van:D dan weet ik tenminste dat het goed zit daar.
    Laat die afspraak maar komen hihihi

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Ohhh dit is die in papendrecht. STOMSTOM

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er

komt door de zwangerschap we nemen je niks kwalijk hoor :D

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wij zijn er ook geweest, was erg lieve dame, vertelde alles leuk. En ja, van tevoren even naar de wc gaan :)

10. jonibra

jonibra Niet meer actief

Wij zijn er voor alle echo's geweest.
    Nu bij deze kleine en ook bij mn dochtertje.
    (noet alleen de 3d foto's nog uploaden)
    Is echt een geweldig leuke meid (zeker de eigenaresse zelf ze werken met ik geloof 4 meiden vanwege de drukte)
    Alle echo's duurden langer dan de tijd die gepland was en ze nemen echt de tijd om alles duidelijk uit te leggen.
    Trouwens ook iedere keer meer foto's meegekregen.
    Foto's van de echo's met deze zwangerschap staan hier in mn album en dit is van de echo bij mn dochtertje: Debby Profiel - hyves.nl

Deel Deze Pagina