Hallo meiden, ik wilde even laten weten dat ik helaas gisteren een miskraam heb gehad. Ik verloor helder rood bloed gister middag, mijn verloskundige gebeld en ze stuurde me meteen naar het ZKH. Daar werd met een inwendige echo duidelijk dat het mis is gegaan
kira1985 als ik je testen bekijk bij je foto´s " valse test" wordt ik onzeker..... ik heb afgelopen vrijdag 2 van zo´n testen in handen gehad..... wat kan men nu nog geloven? Voel me zwanger enz. Ik heb nu vanmorgen nog een test gedaan en dan met van die hele goedkope van het kruidvat ( die met dat pipetje waar je druppelen moet) en die is negatief...... terwijl ik vrijdag met die andere testen van het kruidvat ( die in die roze verpakking waar je op plassen moet) en die waren 2 keer positief, ik heb geen bloeding gehad het weekend dus daar kan het niet aan liggen..... wat moet ik dan nu geloven? Ik ga zo naar de huisarts, misschien kan zij voor opheldering zorgen want hier wordt ik gek van! Meid wat vervelend dat het mis is gegaan bij je!
Wie heeft er nog meer met de "kruidvat testen" positief getest en was achteraf toch niet zwanger? Ik vind dit toch wel een belangrijk aspect.... testen die de mensen voor de gek houden... lijkt mij toch erg sterk!
Dag dames, tis wel een hoop verwarring zo he, met die testen, Ik moet zeggen, ik heb 2x gedaan,met Kruidvat, en beide keren positief. Echt positief, zit nu weer in de ronde voor een derde, maar ik haal zonder twijfel weer een van t kruidvat. Het valt me wel op dat er regelmatig getest wordt, als het eigenlijk nog niet kan.... ik kan ook niet altijd wachten hoor , maar dat wordt nog weleens 'vergeten' succes allemaal!
de kruidvattesten geven eigelijk nooit vals positief.. die met dat plusje wel, en de ovutesten zijn ook echt *** maar die testen van 2 voor 5 euro vind ik eigelijk altijd goed.. als ze negatief zijn zijn ze ook echt superwit.. er zijn ook mensen bij die posi testen en daarna ongi worden en denken dat de test fout zat.. maar je kan ook altijd een vmk hebben gehad.. miss dior, heb je dan vals posi getest met de kv heb je wel al een ander merk geprobeerd? liefs Daantje
Heb met kruidvat getest,streepje is nog steeds zichbaar, en met clear bleu.... zelfde dunne vage streepje... Ik heb hier op het forum al een aantal keren gelezen dat het vaak een vals resultaat op levert, nu had ik daar nooit problemen mee, heb altijd met kruidvat getest en was altijd tevreden.... negatief was ook echt negatief.... nu 2 positieve thuis testen en de huisarts test nog steeds negatief. Ik had ze vanmorgen mee genomen naar de huisarts, ze begreep er niets van, ze zag ook dat plusje, dus ze heeft mij nu door gestuurd naar een gyn, kan er morgen al terecht. even afwachten nu.
hoi miss dior was dat verticalestreepje heel erg dun van de plus want die heb ik namelijk gehad en die noemen ze wel vals geloof ik ben ook gewoon ongi geworden op de dag dat ik het moest worden maar moet wel zeggen dat het anders is dan normaal maar moet toevallig morgen naar de fertiliteitspoli en ga dan daar maar een navraag doen ben jij wel ook gewoon ongi geworden of alleen wat bloedverlies(na de testen) liefs lisje
ms dior wel fijn dat je er al snel terecht kunt, uit het bloed kunnen ze veel meer halen, dus hoop en duim voor je dat je morgen meer weet, succes
Nou ik was vorige week het wachten op mijn ongi, was er ook niet vanuit gegaan om zwanger te zijn omdat de ongi klachten steeds heviger werden, ik was een aantal dagen overtijd, dus ik ben toen al gaan testen.... die test was negatief, jammer... maar op naar de volgende ronde. Ik heb vorige week zaterdag 1 dag bloed verlies gehad, niet echt hevig, die was zondag alweer weg.... vreemd voor mijn doen maar had er vrede mee, nu begonnen afgegelopen week een aantal vreemde klachten, pijnlijke borsten, misselijk, duizelig enz enz, maar ik moest vandaag naar de huisarst voor eventuele medicatie maar niet voor zwangerschap..... omdat ik met die zwangerschaps klachten liep ging ik mij zorgen maken om die medicatie die ik misschien vandaag zou krijgen, en omdat die ongi maar 1 dag was gingen er bij mij een aantal bellen rinkelen.... ik heb dus afgelopen vrijdag 2 positieve testen gehad,van het kruidvat ( die met dat roze doosje) het was inderdaad een dun streepje maar wel duidelijk zichtbaar. Ik heb in het verleden vaker die testen gebruikt, en in mijn ogen gaven ze mij toch altijd een betrouwbaar resultaat.... Er staat duidelijk op de bijsluiter " ook al verschijnd er een vaag streepje, de test is dan toch positief"..... tja weet ik veel hoe breed dat streepje moet zijn... ik bedoel wij zijn maar leken op dat gebied,dus ik vertrouw die bijsluiter.... Dan moeten ze in mijn ogen erbij vermelden dat als er zo´n dun streepje zichtbaar wordt de test niet betrouwbaar is.... of contact opnemen met je huisarts.... noem maar eens een insteek. Ik neem een schone nieuwe test, en ik controlleer altijd het lees venstertje voordat ik ga testen.... het venstertje is blanco ( behalve dan die vertikale streep bij de kruidvat test is het venster helemaal wit) dan verschijnd de controlle streep, dat is dus duidelijk.... en als er dan een plusje ontstaat, ookal is het vaag dan heb je volgens de normen van de test positief getest.... Leuk hé kom je bij de huisarts en die kijkt erheen en zegt ook nog dat het positieve testen zijn terwijl de ha test negatief is. Op dat moment zak je door de grond. Ik heb in de tussen tijd geen bloeding meer gehad.
Ik ga ook morgen die testen meenemen naar het ziekenhuis naar de gyn, kan hij er zelf eens een blik op werpen. Ben nu wel gerust gesteld nu ik weet dat ik zo snel al terecht kan! Heel fijn gevoel is dat.
Volgens mij zie ik ook een streepje hoor. Misschien was je net te vroeg voor die test bij de huisarts. Ik hoop in ieder geval dat het zo is. Heel veel succes de 17de!
ja ik heb dus gehoort dat het verticale streepje net zo breed moet zijn als de horizontale die van mij was dus zo dun als een haar en hoorde hier dat het dan waarschijnlijk een vals streepje was heb paar dagen daarna zelfde gedaan en die was nega ik heb er idd ook weinig verstand van dus ga het morgen effe allemaal overleggen zal wel even laten weten hoe het is gegaan in ieder geval veel s6 weer en hopen dat het deze ronde voor ons raak is liefs lisje