Oke, ja omdat ik zo baalde, had ik na de 6e, cb gehaald ovu En tot nu toe geen smile. Dus heb m gehad of de 1e of de 6e of wat jij zegt de 27e, De 29 ga ik op vakantie dus sla die maand over met ovu, Denk ik. Maar vorige week woensdag had ik dus ook weer super veel buikpijn, En, in me lies ook. Dus ik dacht nog hhm innesteling.. Mja niet dus
Dat staat op de verpakking maar bij mijn bbz toen mijn hcg waarde in bloed 22 was teste ik posi met 2 voor 5. Hcg waarde in bloed is hoger dan urine dus heeft minder dan 25 nodig.
Wat verschrikkelijk vn je bbz. Ik bedoelde met de kruitvat met plusje is daar meer hcg v nodig dan 2 v 5
Ik zit denk ik in ongeveer dezelfde situatie als jou... Test ook nog steeds vaag en kijk mijn banner... Heb wel geen idee van mn ei maar ben normaal mooi regelmatig... Ik duim voor jou!
apart hier tegenovergestelde. Hier bbz gehad was bijna 12 weken en netjes elke maand ongi maar heb geregeld getest met kv en zelfs bij de huisartsenpost allemaal negatief en met ruin 11 weken pas positief in het ziekenhuis en me waarde was dus 960 HCG!
Ik heb nog een keer getest met de extra gevoelige van z&k, Niet met ochtend urine. Heel licht vaag streepje. Nog steeds niet ongesteld
Lieve meid.....jij ziet altijd streepjes die niemand anders ziet? Je bent nu al hoe lang aan het testen? In het begin zag jij ook al streepjes die schijnbaar er niet waren anders had je nu wel een duidelijkere test. Sorry maar soms moet je even weer met beide beentjes op de grond gezet worden... Ik zie echt niks op je test. Wat natuurlijk niet zegt dat je nog positief kan testen.... Maar je ziet steeds streepjes die er ...volgens mij.....niet zijn.
Ja we wachten nog steeds, Ben gewoon bang om weer te testen, Ik heb echt wel lichte lijntjes gezien, niet alleen ik. Nog steeds geen menstruatie, t is zo gek. Ook geen buikpijn meer wat ik 1 mei heel erg heb gehad. Word er gewoon gek van!
Ik zou nu echt wel dik positief moeten zijn als jij streepjes zag op je andere testen Is dit je eerste cyclus?
We zijn nu half jaartje bezig, Niet aan de pil geweest, Cyclus word steeds langer. Misschien morgen ochtend nog een x proberen met testen, Al denk ik, dat het niks is.