Snap het wel hoor als je zo graag wil, ik zag in de eerste ronde ook continu streepjes die er niet waren Zou ook even afwachten hoe moeilijk ook of je hebt geld teveel haha dan lekker testen
Ik ben even gestopt met testen want als ik zo blijf turen krijg ik mijn ongi echt niet, maar na een week ervanuit gaan dat ik gewoon ongi ga worden, nog steeds niets... Woensdag misschien nog eens testen, maar zou ervan verschieten als hij nu positief zou zijn.. Achja, ik duim alvast zeker mee voor jou maar ik zou het testen ook even uit je hoofd zetten, als je jezelf er zo van overtuigd dat je zwanger bent komt je ongi vaak later, SUCCES!
Wat ik zie is het streepje wat er van te voren ook al staat.... Maar doe gewoon weer eens een kruidvat! Waar zit je nu in je cyclus?
Ik ben morgen een week overtjjd, Dus denk dat t niks is, Dit zijn de extra gevoelige testen van z&k. Dus hij had al mooi positief moeten zijm toch Of moet ik er nog 1 doen van kruitvat Die 2 v 5 of met een kruis? Daar heb ik er namelijk nog 1 van
Een week....dan wordt het wel tijd idd. Dan zal je cyclus wel langer zijn helaas Kruis ken ik zelf niet zo...geen ervaring, maar die pipet is prima.
Ik lijk toch wel iets van een streepje te zien. Vraagje, is het met blote oog beter te zien, wat vind je zelf? Zou een kruidvat test doen die van 2 voor 5, daar ben ik voorstander van, die zijn ook heel gevoelig vind ik. Trouwens, wat een mooie foto's heb jij staan in je foto album, mooi hoor en wat een prachtig prinsesje heb jij..
@lov, toch maar even kruitvat halen dan, Of idd een nog langere cyclus Blote oog issie inderdaad beter, Zal morgen nog ffies 2 v 5 halen. Wat lief Jaaaa het is echt een kanjer!!!! Ze loopt heerlijk, we hebben sinds zondag een pup, en ze is er helemaal blij mee
O leuk, gefelicteerd met jullie puppie! Geloof ik graag dat de kleine er blij mee is, hondjes en kinderen = dolle pret.. Ben benieuwd naar je volgende foto's, ga hard voor je duimen dat je gauw positieve zekerheid mag krijgen!
Jammer maar wel duidelijkheid idd.... Succes hoor en de volgende keer niet meer zo vroeg testen......zeg ik erg stoer