Toch een andere baan zoeken ?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door lorreke, 3 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.214
    355
    83
    Hallo Dames,

    Ik weet niet zo goed in welk topic ik dit het beste kan plaatsen daarom maar hier :)

    Het duurt nog even maar in september moet ik weer aan het werk.

    Ik ben verpleegkundige (mbo) alleen zie ik er nu al tegenop dat ik straks weer moet werken in de wisselende diensten, avond en nacht , weekend en de feestdagen. terwijl ik nog 10 week verlof heb. Ik word er gewoon verdrietig van als ik eraan denk.

    Ik krijg steeds sterker het gevoel dat ik opzoek moet gaan naar een andere baan, maar wat ?
    Op mijn werk is helaas niets te regelen dat ik alleen dagdiensten o.i.d. werk.

    Zelf wil ik wel graag iets voor overdag 3 dagen of 5 ochtenden per week. een avonddienst tot maximaal 21.00 uur vind ik ook niet erg, en 1x per 3 a 4 week een weekend ook niet. maar niet standaard om het weekend meer.

    Het hoeft niet perse in de zorg zelf te zijn , mag ook compleet wat anders, maar wat ?

    Iemand tips of heeft iemand in dezelfde situatie gezeten?

    Ik hoor het graag.

    Alvast bedankt.
     
  2. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Misschien doorleren voor kinder verpleegkundige en dan op de dagbehandeling, verpleegkundige kdv, thuiszorg o.i.d. gaan werken?
     
    Vero0504 en lorreke vinden dit leuk.
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Misschien op een dagbehandeling wat alleen doordeweeks open is?

    Een kliniek welke niet in het weekend open is.
     
  4. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113