Arne vind ik ook helemaal niks. Jammer dat het niet met een J kan, anders was Jonas misschien ook nog een idee geweest.
Ik vind Arne een leuke naam, Thorben en Kjeld vind ik ook erg leuk. Lasse vind ik daarentegen iets minder leuk, maar kan ook prima. Hebben jullie allebei een eigen favoriete naam? Naar mijn idee kan je geen verkeerde keuze maken, het is alleen een kwestie van smaak.
Dank voor al jullie reacties! Nee, mijn mam heeft geen uitgesproken voorkeur, maar is helaas niet weg van de namen van mijn voorkeur (Lasse, Bjarne en Thorben, in die volgorde). Ik heb alle lijsten zo ondertussen wel gehad, dus het wordt een compromis zoeken. Arne kwam mijn man mee aan. Ik vind het zelf wat geforceerd met die rn (in Bjarne veel minder), maar probeer er aan te wennen...
Is lasse een naam...? Ik denk gelijk aan lassie... je weet wel, de hond. Arne is ook niet mijn smaak...
Doe mij maar Lasse..! Arne.. nehh.. klinkt n beetje te fries en ouwelijk. En Jelmer hoort wat mij betreft ook in de oude doos. Jelte vind ik wél leuk. Lijkt er nog een tikkeltje op En Jarno. Maar dan nog liever Jelte
Lasse vind ik leuk, Arne net als de meesten niet zo... En wat vind je van Pelle? Ik kende vroeger een Zweeds jongetje wiens roepnaam Pelle was (officiële naam was Per). Zijn vader heette trouwens Arne
Van Arne zijn we alweer afgestapt . Spreek je toch niet makkelijk uit. Lasse is nog steeds een kanshebber, mits mijn man nog kan wennen aan de naam... We hebben het gister gehad over Dieter. Wat vinden jullie van die naam?
Roemer vind ik ook leuk! Man helaas niet... De naam van onze zoon zit ertussen en 1 van de andere namen lijkt er te veel op (wordt het Jut en Jul ). Maar dank voor het meedenken! Vind Dieter ook wel echt leuk, maar vind het zo bijzonder dat de naam vrijwel niet voorkomt in Nl.
Ondanks dat Dieter niet veel voorkomt, is het wel een duidelijke naam, zonder twijfels over uitspraak enz. Ik vind hem mooi en stoer!
Zou Anders misschien iets zijn? Dat vind ik zelf een hele mooie naam en past bij jullie Scandinavische thema.
Dieter leuk! Juist omdat hij niet veel voorkomt. Ik kan echt helemaal niks met lasse. Dat is dus blijkbaar een naam? Zo raar
Arne vind ik geen mooie naam. Jelmer vind ik wel leuk, evenals Lasse. Andere suggestie; Steyn Jelmer Mika Jelmer Rune Jelmer