Wat een klus weer! Een (voor mij het liefst bijpassende) jongensnaam, M'n man vind dit minder belangrijk en zou hier 'bijvoorbeeld' Max/Sem oid niet gek bij vinden. Ik vind dit wel een beetje gek. Onze eerste was een verrassing. We hadden dus C.heyenne voor een meisje en voor een jongen een echte korte Hollandse naam. Het werd dus een meisje. De tweede een jongen en daar zijn we het makkelijk over eens geworden. Maar nu.... Wat een klus haha.. Hij wil het liefst die Hollandse korte naam die we voor onze dochter hadden als het een jongen was. Ik vind het dus niet in het rijtje passen.. Wat vinden jullie? Kan dit erbij? Hebben jullie nog leuke jongensnamen-tips bij onze kinderen?
Ja hoor, vind ik goed kunnen. Als jullie dat willen, waarom niet? Mooie namen hebben je kinderen!! Sem vind ik er leuk bij. Of misschien Bas, Glenn, Roy, Gijs..
Er zijn best wat korte namen die ik leuk vind, maar dan moeten ze wel stoer zijn! Sem of Dex of Quin ed.. Gijs/Bas bijvoorbeeld vind ik weer echt te.. En echt niet leuk.. Maar op een of andere manier heb ik tussen m'n oren zitten dat zo'n korte "Hollandse" naam niet past bij de andere twee... Ik denk meer aan Delano Ryan Giano Dainey Dani Enz.. Maar dat vindt hij helemaal niks! Dit wordt echt nog een hele klus geloof ik haha 🙈🙈
Nee sorry, echt niet mijn ding Maar het idee is idd wel erg leuk bedacht moet ik zeggen 😄 Max heet alleen ons neefje al (het was een voorbeeld qua type namen in m'n vraagstelling 😉 ) En Siem.... Nee dat vind ik echt verschrikkelijk 😂🙈
De namen die je noemt, met uitzondering van Ryan, vind ik nogal (heel erg) ordinair, dat zou jammer zijn naast de namen die je kinderen hebben want die zijn dat niet. Zou dan liever een tikje suf doen maar Sem en Dex zijn leuk
Ik bedoel dit niet negatief, maar ik vind C en D ook niet echt namen die ik direct aan elkaar zou linken Wat mij betreft hoeft dat ook helemaal niet. Ik zou Max (liefst op z'n Engels uitgesproken) of Sem hier prima bij vinden, maar ik denk dat ik toch voor een naam met 2 lettergrepen zou kiezen of een naam met een lange klank erin (dus geen korte a- of e zoals in Max of Sem, maar een 'ee' zoals bijvoorbeeld in Jake. Of misschien Dean?
Haha wat grappig dat je dat bij mijn eerste twee niet zo ervaart. Dex vind mijn man trouwens ook weer niks hoor.. Die is dan van de echte standaard Hollandse namen, en dat vind ik dan weer te. Sem vind ik wel heel leuk, maar het blijft niet kloppend voor mij bij de eerste twee. Gek he? Er is hier tot nu toe niemand die zegt; je hebt gelijk die drie hij elkaar kan echt niet! Dat had ik juist gedacht haha
Dean vind ik heeeel leuk! Ook bij de andere twee. M'n man helaas niet Jake kan niet omdat ons volle neefje die we heel veel zien Jay heet. Vind ik teveel op elkaar lijken als je het uitspreekt
Ik roep nog ff wat (stoer maar niet meteen te volks): Levi, Mason, Shane, Boas, Milan, Finn, Revi, Kyan, Boyd, Quinten, Novan, Dylan, Bryce, Hayden, Mike, Nick, Kane, Jordan, Keano, Owen
Echt een korte Hollandse naam vind ik eerlijk gezegd ook niet zo passen bij de twee namen die je al hebt voor je kinderen. Quinn vind ik heel leuk. Ook komt Kyran bij mij op. Weet niet waarom.
Ik vind een nederlandse naam er ook niet echt bij passen. Suggessties Tiamo,Romano,Bowen.Delano,Dylan,Gino,Luka,Keano, Rocco,Myron (engels) Rico,Miquel,Montrell,,Zackery,Giovanni
Ik snap het wel als je bijvoorbeeld Sem niet zo goed vindt passen. Doet toch wel heel gewoontjes aan na die andere twee namen, ik krijg bij zo'n rijtje dan wel het idee dat de 3e een stiefbroertje is o.i.d. Een korte naam lijkt me niet zo gek, wel een naam die zoveel populairder / simpeler / Hollandser is (de naam van zus en broer staan beide niet in de top-500 van 2016). Hoewel ik Liam, Milan of Levi er dan wel weer goed bij vind passen. Wat ik ook goed bij vind passen: Axel Bodhi Brett Bruno Gianni Gio Guido Igor Ismael Jeff, Jeffrey Jeremy, Jeremiah Johnny Jordy / Jordi Jozua Julien / Juliën Kayden Kenan Kymani Leonardo Leroy Lionel Marnix Marvin Mateo Mex Mylo Noam , Noan Novan Ramon Raphael / Raphaël Remy Renzo, Renze / Rense Rhys Rico Riff / Riv Ronan Ronin Roy Senne, Seppe Sil / Sill Silas Sky Tiago Timon Timothy Tren Wes / Wess Youri / Joeri
Nog wat extra ideetjes: Aiden / Aidan Anthony Armin Boaz Boyd Brenn, Brent Dario Elijah, Elia Emilian, Emilio Fabian, Fabio Fender Ferren, Ferran Gideon Ilai, Ilan Isaac Isaiah Ivan, Iwan Jaïr / Yaïr Jake, Jay Jarno Jaro / Yaro, Jari / Yari Jaron / Yaron Joah, Joas Joël Jordan Josh, Joshua Julan Kai / Kaj Keo Kian / Kyan, Kéan Kylian, Kyrian Kyran / Kiran Leandro Leon Lex Lorenzo Luca / Luka Lucian, Lucan Mauro Melvin Mikai, Nikai Milas Milian Miro, Myro, Mairo Morris Nathan Nino Noël Nolan Nordin Nuri / Nouri / Noury Owen Quin / Quinn, Quinten Raf Ray Rens Revi, Ravi Roan Rodin Rowin, Rowen Rylan Samuel Sef, Sepp Silvan Tibor Tristan Troy, Trey Tygo / Tycho, Tyko Vico Viggo, Vigo Vince Xander Zeno Zion
Ik vind het inderdaad qua type, namen die bij elkaar passen. Ik zou daar niet zo snel een hele Nederlandse naam bij doen, zoals bijvoorbeeld Gijs. Maar er zijn tegenwoordig best veel Internationaal (Engels/Amerikaans) klinkende namen die gebruikelijk zijn hier in Nederland, en ook prima zouden passen. Maar hier een paar opties: Jack Brent Jimmy Owen Billy Logan Vince Aiden Liam Dave Lewis Cliff Mack Kevin Bing Riley Rick Dax Robin Duncan Oliver Lou Donny Rafael Mitchel Bobby Fender Mick Danny Wesley Ray Lennon Jim Flynn Morris Justin Kenneth Collin Sean Quint Dean Nick Matt Mitch Calvin James Gavin Elroy Daniel Finn Max Michael Bryan Mike Manuel Kay Yannick Benjamin Joshua Scott Troy Sidney Leroy