toch een beetje bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dorisn, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben nu bijna 6weken zwanger en ben toch een beetje bang dat het weer fout gaat. ik weet dat het aan de ene kant logisch is dat ik dat ben maar aan de andere kant heb ik op dit moment helemaal geen reden om bang te zijn. alles gaat goed, ik voel me anders zwanger dan de vorige keer (mk). ik weet dat jullie hier weinig mee kunnen maar ik moest het gewoon ff kwijt.
    liefs doris
     
  2. bieke24

    bieke24 Actief lid

    21 mrt 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    Kan alleen maar zeggen.
    Proficiat en probeer ervan te genieten.
    Elke zwangere heeft dat wel hoor.

    x x xbieke
     
  3. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Tja dat is de ellende he. al shet ooit mis gegaan is, kan je nooit meer zorgeloos die eerste maanden doorkomen. Ik zet mezelf altijd op de stand van overleven. het hoeft ook nog niet leuk te zijn en ik hoef er ook nog niet van te genieten. Dat komt daarna wel.
    Er zijn verder geen tips, je moet er gewoon doorheen.
    Het duurt allemaal vreselijk lang. Ik weet het. Als je echt gek word van de stress, overleg dan even met de vlk of gyn of je een keertje extra mag komen.
     
  4. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ik was bij deze zwangerschap na mijn MK ook heel onzeker. Helaas is daar weinig aan te doen het zit nou eenmaal in je hoofd. En ik denk dat bijna alle meiden die een MK hebben meegemaakt dat hebben helaas.
    Weet dat er een heleboel mensen zijn die weten hoe je je voelt. Na de 3 maanden voel je je wel een stuk fijner en zekerder. Maar ja dat duurt nog even. Sterkte! Ik geloof ik positief denken.
     
  5. Niet meer actief

    Hallo,
    Ik weet precies wat je voelt, ik heb in december een mk gehad. (bij 12 weken)
    Ik ben nu weer zwanger 16,5 week.
    De eerste echo was goed, en de tweede ook.
    Ik ben soms nog wel onrustig en dit zal helaas nog wel blijven. (ik heb een baarmoederafwijking)
    Over 3 weken krijg ik de 20 weken echo, ben er toch wel weer zenuwachtig voor dan, denk ik.
    Ik zou wel 24 uur per dag aan een echo apparaat willen liggen om te zien dat alles goed gaat.
    Maar langzaamaan probeer ik toch ook wel te genieten, mijn buikje groeit aardig.
    Ik heb ook zo'n apparaat besteld waarmee ik het hartje kan horen, die krijg ik morgen.
    Nou ik hoop dat je na 3- 3,5 maand wat rustiger wordt.
    Ik voel me deze zwangerschap ook heel anders, veel zieker in het begin (goed teken!) en nu veel lekkerder, ik heb er toch een goed gevoel over.
    Nou veel sterkte ermee en probeer toch te genieten,
    groetjes,
    Anita
     

Deel Deze Pagina