Hoi dames, Ik werd vannacht opeens erg misselijk...maagzuur e.d. Ben rechtop gaan zitten in bed, maar even later hing ik boven de toiletpot en moest ik behoorlijk overgeven. Je leest dit eigenlijk nooit echt op het forum zo rondom je bevallingsperiode, kan het toch een 'teken' zijn denken jullie? Verder nog geen echte serieuze 'signs' nog, op harde buiken en steken van onderen na Ben benieuwd of meer mensen moesten overgeven zo vlak voor hun bevalling...
Hey Meryl, Ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag, maar reageer omdat ik in precies hetzelfde schuitje zit. Ook vandaag 6 weken over de datum. Last van brandend maagzuur heb ik al heel erg lang (overgeven hoort daar voor mij soms bij), harde buiken en steken ook. Maar wie weet werkt het bij jou. Succes met die laatste loodjes (wat duren die laaaaang hé?)
Hai, Spannende periode zeg Ik weet alleen dat brandendmaagzuur een veel voorkomende zwangerschapskwaal is, dus daarom zou ik zeggen dat er geen verband is...
Toen bij mij de weeen begonnen waren heb ik me na een minuut of 10 ook helemaal leeg gespuugd! Toen zei de gyn. nou het is nu wel echt begonnen met ene glimlach! haha Dus hoop voor jullie dat het een begin is van de bevalling! Alleen 6 weken over de datum??? hihi Succes dames
Hey dames, Bedankt voor jullie reacties Nu had ik vannacht weer hetzelfde, werd weer wakker met een enorm misselijk branderige gevoel. Ben direct rechtop gaan zitten, rustig gaan ademhalen/ontspannen met ogen dicht. Na een uur liep de misselijkheid terug, maar toen moest ik uiteindelijk toch nog rennen naar het toilet....alleen dit maal diarree (sorry). Tja, er gebeurt van alles daar binnen nog geen baby/weeen/slijmprop/brekende vliezen verder 'waiting and waiting'....
hey heb er geen verstand van hoor , miss heb je gewoon een buik griepje , of je moet gewoon leeg zijn voor de bev begint !! ik zal er ook snel achter komen hoe t in zn werk gaat. succes met je bevalling
Ik heb bij Julian vanaf de 1ste dag dat ik overtijd was niks anders gedaan dan overgeven en brandend maagzuur heb ik toen helaas bijna de hele zwangerschap gehad. Heb uiteindelijk doorgelopen tot 41+6. Hoop dat dit voor jou wel een begin is van de bevalling en dat het niet lang meer gaat duren!
diaree kan op zich een voor teken zijn zijn je darmen zich leeg aan het maken hoop het voor je hoor zou nou toch wel lekker zijn he succes he
Heb al een tijdje dat mijn darmen zich leeg maken. Heb al ruim twee weken onrust in mijn buik, voorweeën e.d. en dus ook die diaree. De laatste paar dagen wordt ik 's nachts steeds vaker wakker omdat ik misselijk ben. Vooral vannacht, maar heb gelukkig niet overgegeven. Ik herken dus wel een beetje wat je bedoeld. Maar heb er dus al zo'n twee weken last van..... Hoop dat het bij jou niet zo lang duurt en dat het toch een teken is dat je bevalling begint. Zou voor mij ook goed nieuws zijn (hoop dat het bij mij dan ook niet zo lang meer duurt!).
Kan van alles zijn.... (zit je ook niet op te wachten he, zo'n zinloze opmerking ) Ik heb net buikgriep gehad en dat heerst ook. Dat je vooral 's nachts last krijgt van misselijkheid is logisch met brandend maagzuur: als je plat ligt kan het maagzuur makkelijker teruglopen. Hoofdeind omhoog, extra kussen erbij, vanillevla voor het slapen, meer kan je geloof ik ook niet doen. Maar menig bevalling begint met het 'legen' van je lichaam, vooral door diarree, maar soms ook door overgeven. Zelf kreeg ik hier pas last van toen ik bijna op het eind was qua ontsluiting en dus al een paar uur stevige weeën had. ik hoop voor je dat het gauw echt gaat gebeuren, veel succes en een mooie bevalling gewenst!
hoi ja ik ben dan nog niet zover maar ik heb zondag op maandag nacht weeen activiteit gehad en ben in het ziekenhuis beland nu ben ik weer thuis en moet ik rust houden nu heb ik het zelfde over geven en diaree en ben ik bang dat het wel echt gaat beginnen
@nedjla, ik hoop het niet voor je, dat het nu al echt gaat beginnen! doe heeeeeeel rustig aan, en hou die kleine nog een hele tijd binnenboord... sterkte meid!