Toch een beetje ongerust

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wachtend, 27 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

De HA zei dat het wel 3 weken kan duren dus we hebben nog wel even te gaan. Gemiddeld neemt een kind 8 virussen oer jaar op zich dus we hebben nog wel even te gaan met onze zoon die alles oppikt.
    Hij zei ook zolang er geen verandering is gewoon zo doorgaan meer kun je niet doen. Ook omdat het een virus is. Zonet had hij 38.0 dus we gaan zo lekker even naar het dorp een frisse neus halen :D (het binnen zitten irriteert hem) en dochter begint ook al een paar dagen te snotteren en hoesten dus zei al zij is de volgende waarop de dokter keihard begon te lachen en zei dat ze elkaar altijd aansteken.

Edit: net gekeken en 38.9 nu

2. wachtend

Ahhh super en nu is hij ook aan de diarree. Nou het kan niet op! Had de hoop nog even naar buiten te gaan met ze maar weet niet of ik dat nu aan durf.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zou proberen om niet continue bezig te zijn met hoeveel koorts hij heeft. 2x tempen op een dag is voldoende.
    Ik zou hem nu gewoon wat pcm geven en morgen even lekker naar buiten gaan.
    Als hij verder gewoon alert is en nog speelt, geen zorgen maken. Er zijn nu zoveel zieken, en die griep duurde hier ook een week. Bij sommige ook langer. Beterschap.

4. wachtend

Nou ik temp hem 3x op een dag smorgens, smiddags en voor het slapen dus dat valt wel mee hoor. Meestal voel ik eerst hoe warm hij is en als dat echt veel warmer is temp ik voor de zekerheid even.

We zijn net even lekker buiten geweest zoon in de wandelwagen, dochter in de draagdoek (naar het dorp lopen is 15 minuten heen en terug) en dat red zoon ju even niet dus dan maar zo. Maar beide lekker even eruit geweest en een frisse neus gehaald.

5. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Sterkte weer, mijn dochter begint sinds gisteren ook weer te rommelen met hoesten verkouden en hangerig! Echt tijd voor het zonnetje!!

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Plasje wegbrengen voor de zekerheid

Deel Deze Pagina