Dames, Ik heb een vraag, wat zijn de kenmerken van een innesteling? Vandaag, dag 22 van een cyclus van 32 dagen, had ik veel slijm en bruinig bloed. Alleen vanochtend, nu is het weg. Verder een beetje vreemd gevoel in m'n borsten, geen pijn, maar meer gevoelig, tintelingen en ze voelen zwaar. Graag jullie mening. Alvast bedankt!!
Het lijkt me wat te vroeg voor een innestelingsbloeding, zeker omdat het oud bloed is. ik denk eigenlijk eerder dat het je eisprong is geweest, want dan kun je ook bruin bloed verliezen. Aangezien je ook wel eens een cyclus hebt gehad van 36 dagen, zou het kunnen.
Dat verschilt van vrouw tot vrouw: de ene merkt er veel van, de ander totaal niet. Kan gaan van menstruatie-achtige krampen en/of bandenpijn, tot aan innestelingsbloedingen. Kun je dus op basis van verhalen van anderen niet zoveel over zeggen
denk dat het ook niks zegt, bloed tussendoor (of het nu bruin of rood is) of roze afscheiding kan een innesteling zijn maar ook gewoon tussentijds bloedverlies. Ik heb nooit een innesteling gevoeld, dus je kan ook zomaar niks merken. Hoe vervelend ook, het is afwachten.