Hoi dames, Ik vroeg me af of het in het jbz in den bosch mogelijk is om onder narcose de punctie te doen (ivf)? Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes, BEM
Hallo Heb je dit niet nagevraagd bij je intake? Ik loop zelf ok in jbz en heb aanmeldingen gedaan op digitale kinderwenspoli. Hier kun je jouw vraag ook stellen zowel privé als op forum aan verpleegkundige. Ik zou gewoon vragen. Nee heb je, toch? Succes ermee!
Worden er in het JBZ wel puncties gedaan? Ik zat namelijk in het Twee Steden en van daaruit ben ik doorverwezen naar het Centrum Voortplantingsgeneeskunde Brabant in het Elisabeth Tilburg omdat daar IVF werd gedaan. Het CVB is onderdeel van het Elisabeth, Twee Steden, Amphia en JBZ. Maar goed.. Mochten ze je doorsturen naar het Elisabeth: ik heb daar een punctie gehad. Ze hebben het niet gehad over narcose. Wel kreeg ik een spuit in m'n bil met morfineachtig middel en soort narcose middel zodat je je een beetje 'dronken' voelt. Maar wat Violetta ook zegt, ik zou het gewoon even navragen. Succes!!
Sdi86. Ja in jbz doen ze inderdaad puncties. Ik loop hier namelijk ook. Alleen de ivf/icsi wordt in het laboratorium van Elisabeth in Tilburg gedaan. Zo ook de eventuele terugplaatsing van embryo. Maar verder zijn de echo's allemaal in jbz.
thnx voor jullie reacties. Dus de punctie word in het elisabeth gedaan? En weet iemand of dit daar wel onder narcose kan? Ik heb de intake pas aan het einde van deze maand dus ik dacht even kijken naar andere ervaringen
Hoi Nee de punctie is in jbz. De eventuele terugplaatsing in Elisabeth. Dit staat ook in de informatie folder die je als het goed is gehad hebt. Wat betreft narcose weet ik niet want heb ik niet naar gevraagd. Ik als goed is in april/mei punctie in jbz. Is geen wachttijd verder bij ons in ieder geval dus ok wel prettig om te weten. Heb je wel digitale poli aangemeld? Hier mag je ok gewoon je vragen stellen op een forum of aan verpleegkundige/gynaecoloog.