dag 11 dag 13 hebben we geklust en dag 15 gaan we ook klussen (weet man nog niet maar komt goed ) Er moet toch 2 dagen tussen zitten voor optimaal sperma??
2 dagen tussen wordt gezegd ja. Men gaat ervanuit dat je als je niet weet wanneer je eisprong is en je doet het om de andere dag dat je dan goed zit. Als ik mijn eisprong had hebben wij het wel elke dag gedaan. Maar ik wist natuurlijk wel wanneer dat was owv mijn opvolging en ook omdat mijn eisprong goed voel. Nu, je afscheiding is ook al wel een goede indicator dus ga ervoor zou ik zeggen !!!
Ik reageer heel slecht op pijnstillers en verdovingen en vandaag moest er ineens met spoed een kies getrokken worden. Niets hielp meer qua pijnstilling dus weer aan de morfine was er verdorie net vanaf
Pfff, zul je net zien. Maar... Beter nu die kies dan straks wAnneer je cyclus mooi op orde is in samenwerking met je fa. Dan kun je er echt voor gaan! Sterkte!
Merah nou idd hoor!! Deze kies was btw tijdens de zwangerschap van mijn zoon al bezig aan het prutten en heb hem weten te behouden tot nu dus bij mij gaat het gezegde "voor elke baby een kies/tand" wel op ja Maar a.s. maandag naar de FA en dan ben ik hoogstwaarschijnlijk alweer van de morfine af. Maar mocht het wonder gebeuren en ik toch zwanger blijk te zijn hoe erg is dan deze opium/morfine?? Ik zit natuurlijk nu echt rond mijn ei en het zou dan om de eerste 2 a 3 dagen zijn na mijn ei.
Ik zou het je niet durven zeggen. Heel gezond zal het niet zijn, maar de eerste dagen heeft een embryo geen bloedcontact met de moeder, dus misschien dat het ook wel meevalt.
Merah ja daar zat ik ook over na te denken pas bij 9 weken zwangerschap ongeveer komt er een bloedband wat ik begreep van de eerste zwangerschap door de navelstreng. Nouja dan gaan we gewoon hopen op het beste mocht het zo zijn en is het niet erg van de morfine dan ben ik dolgelukkig en mocht het niet gelukt zijn dan kan ik wellicht opgelucht adem halen door de morfine.
Morfine zul je niet lang hoeven te gebruiken voor een kies. Daar ben je normaal met mindere pijnstilling ook met een paar dagen vanaf. Met hoofdeinde omhoog slapen helpt vaak tegen de zwelling. Ik zou direct beginnen met het goed bijhouden van je cyclus en dus ovutesten doen. Op die manier kun je direct de FA meer informatie geven. Als je dan ook nog je kwaaltjes en dergelijke voor jezelf bijhoudt kun je veel over je cyclus leren. Bijvoorbeeld de tijd tussen ovulatie en vruchtbaarslijm. Dit wil nog wel eens verschillen per persoon. Verder kan de uitspraak van de gyn misschien verkeerd begrepen zijn. Je eierstokken zijn schoon wil naar mijn idee zeggen dat er niets zit wat er niet hoort te zitten. Een follikel behoort er en behoort dus onder de schone eierstokken. Ook kan een follikel ook best over het hoofd worden gezien hoor. Bij mij konden ze bij de eerste 3 echo's maar 1 eierstok vinden...en ik heb er toch echt 2 Als je cyclus erg kort is wil je ook weten welk deel van je cyclus te kort is. Het eerste...het tweede of beide delen. Voor bijna elk probleem is er wel een oplossing. Succes!