Toch een gewone fiets ombouwen?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Susannelilian, 14 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb een mama stuur en dubbele standaard gekocht toen ik zwanger was van de tweede en tada mama fiets :) Ik heb het stuur er net weer af gehaald want de jongste zit nu achter en de oudste fietst zelf maar ik had echt 50 cm meer ruimte voor. Ik heb het mama steur te koop voor 35 incl verzending ;)
    Tip is wel een fiets met brede banden, vind ik zelf net wat stabieler

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb vanmorgen op de Sparta Amazone 4 Life gefietst en wat een heerlijke fiets is dat! Alle ruimte tussen zadel en stuur, je kan het stuur zonder zitje weer gewoon zetten zodat het weer een gewone fiets is en er zit vering in de zadelpen en het stuur, ideaal! Ik vind het ook een erg mooie fiets. Het enige nadeel is dat er alleen Bobike zitjes op kunnen, vind Yepp mooier en ook veiliger door de vijfpuntsgordel. Maar verder is het echt een top fiets en denk dat dit hem toch wel gaat worden.

3. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Yepp kan er wel op hoor, heb ik ook. Geen idee of ik een simpele manier over het hoofd zag maar het duurde wel een uur voor hij erop zat haha, iets bij het stuur was te dik waardoor die niet paste maar stuur iets omhoog gedaan en toen paste het wel

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hoe lang ben jij? Ik denk langer dan 1m62, want denk dat het stuur dan te hoog wordt voor mij. Kan je toevallig een foto sturen van hoe het er bij jou uit ziet. Bij de winkel zeiden ze dat het niet past omdat er pennen in de gaten bij het stuur moeten als hij op de moederfiets stand staat en die pennen zitten alleen bij de Bobike zitjes (het voorzitje dan). Tenminste zo heb ik het begrepen. Het zit wel echt goed stevig bij jou?

Deel Deze Pagina