test mislukt>?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by lilmomo, Oct 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    hey hallo

ik heb vanmorgen een test gedaan van clear bleu maar er is wat fout gegaan. ik had mijn ochtendurine opgevangen en ik deed de test erin en het glas viel om boven op de test:S hoe wakker wat ik dan! maar goed nu is er niks te zien in het eindvenster en in het test venster staat een min. is de test nou ongeldig of ben ik gewoon niet zwanger om dat ik een minteken had.

groetjs lil momo

2. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Als er geen controlestreep staat, heeft de test niet gewerkt. Gewoon nog een testje doen :) Niet alle testen hoef je met ochtendurine te doen, dus mocht je ongeduldig zijn, hoef je niet per se te wachten tot morgen ;)

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    nee dat is inderdaad zo ik ren zo gelijk weer naar de winkel ben namelijk al weer 5 dagen over tijd en ik dacht nu ga ik pas testen als ik een paar dagen overtijd bent en gebeurt er dit weer maar ik snap niet waarom en dan wel een min teken komt te staan in de test zelf.

4. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Dat snap ik ook niet. Heb het zelf eigenlijk nooit gehad dat de test niet goed was. Ik weet alleen dat er altijd een controlestreep moet staan, die aanduidt dat de test gewerkt heeft.
    Succes met testen dalijk. Ik zal voor je duimen!

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    zijn er vrouwen die na dat een test mislukt was togh een positieve test hadden gehad en nu zwanger zijn of weten jullie dat niet?

groetjes lil momo

6. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Een mislukte test moet je niet verwarren met een negatieve test he.
    Als ik jou was, zou ik gewoon gauw naar de apotheek rennen en een test van het huismerk halen. Die kun je volgens mij op elk moment van de dag uitvoeren (zou 't ff vragen voor de zekerheid) en dan weet je het gelijk!

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    ik heb de mislukte test bij mijn album gezet

groetjes lil momo

8. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

May 1, 2006
    663
    0
    0
    hoi
    volgens mij zie ik geen streepje op het controle vlak dus negatief
    succes met een nieuwe test doen.

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    dat is dus echt een mislukte test ...omdat er geen controle streep is verschenen ....suc6 met testen zometeen meis ..ik duim voor je ;)

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    ja heb net een nieuwe test gehaald gewoon een apothekers test ik weet nog niet waarneer ik hem ga doen. haha even mijn plasje opsparen misschien en dan testen maar misschien doe ik het morgen wel.

11. Jose1979

Jose1979 Actief lid

Aug 18, 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    We duimen met je mee op een positief resultaat

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    kheb getest en en is maar 1 lijntje gezien dus negatief:( wel jammer dus nu mogen de duivels zich wel een keer laten zien ben al 5 dagen overtijd:S

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    kheb en ook gelijk een foto bijgedaan zodat jullie hem kunnen zien

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    er is nog hoop.
    je bent nog niet ong.
    ik duim voor je.
    liefs chantal.

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    dankje deze hoop kan ik wel gebruiken we zijn ook al een tijdje bezig:Den artsen gaan niet zo snel op onderzoek pas na ander half jaar zei hij en dat is het nog de vraag omdat ik nog maar 18 ben maar hij houdt er geen rekening mee dat mijn vriend al 30 is en het ook aan hem kan liggen ;) zijn klokje tikt net zoals alle andere.

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Het kan ook zijn dat je te snel weer hebt getest. In sommige bijsluiters staat dat je zeker 3 tot 4 uur niet geplast moet hebben, anders bestaat je plasje alleen uit water........het advies is vaak ook dan niet teveel te drinken in die 3 tot 4 uur, zodat je echt oprecht kan spreken van urine!

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    ja dat kan het inderdaad zijn ik had vanmorgen rond half 10 getest en net weer om kwart over 11 maar ik heb 3 goedkope test van deze site bestelt scheelt me wel een paar euro's want ik heb echt geen gevoel dat ik ongesteld moet worden kvoel me moe en last van me rug en (.)(.) heeel erg vooral me tepels en me vriend zeg ook je bent zwanger het straalt van je af ook al wil je er niet te veel mee bezig zijn je bent het togh diep van binnen en hier is altijd me uitlaat klep waar ik het er over heb:D

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    de :evil: :evil: :evil: zijn op bezoek gekomen dat had ik eigenlijk nietverwacht maar ja op naar ronde 8

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes meid!
    Er is nog hoop hoor...ronde 8 is echt geen uitzondering! Zet hem op....hou moed!
    Elmo

20. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    he meis, dat kwam even extra hard aan denk...
    de meesten hier kennen het gevoel, dus geef niet op, over een paar dagen voel je je echt weer wat beter.

Liefs,
    Daan

Share This Page