Toen ik zwanger was ben ik heel lang opzoek geweest naar een leuke ticker die op hyves gebruikt kon worden maar kreeg iedere keer iets van: deze gadget is nog niet toegestaan:x Toen heb ik er maar zo'n ticker met zo'n baby'tje opgezet die iedereen al heeft. Nu wou ik graag ik ticker die de leeftijd van mn zoon en dochtertje bij zou houden maar had weer hetzelfde probleem Maar ik ben er nu achter hoe het wel kan Pak de bb code van een ticker (van Birthday Tickers, Pregnancy Tickers - Bump and Beyond en Lilypie - Tickers for Pregnancy, baby, kids, breastfeeding and parenting. weet ik zeker dat het lukt) en plak een gewoon direct als text in een blog dan doet ie t wel Liefs Deb
Ik probeer nu bij bumb en beyond een ticker te maken met foto maar het plaatje ziet er heel lelijk uit...weet iemand hoe dit komt ook als ik hem al kleiner heb gemaakt.. En moet je eigenlijk een account hebben om een ticker te maken?
JOH...dat ik daar niet aan gedacht heb! Goeie tip! Ga ik morgen even doen met Wendy dr leeftijd. Ben nu te lamlendig....dit typen is eigenlijk al teveel Dus word nu even tijdelijk bankhanger