Ik mag volgende week heen voor een eerste echo. Wat staat me te wachten? Hoe groot hoort het dan te zijn? Heeft iemand hier foto's van? Heel stom misschien, maar ik wil me op alles voorbereiden.
Kijk eens in mijn album Ik heb met 7+1 een echo gehad, bleek toen 6+1 te zijn. De week er na weer een echo, mooi kloppend hartje!
Ik heb er 1 van ruim 6 weken en 1 van ruim 8 weken in me album staan. Succes volgende week, hopelijk heb je een mooie echo. Liefs wolly
@Natassie...Is goed hoor meid. Spannend hé?! Er zijn alleen nog niet zoveel mensen die een foto kunnen laten zien van 7 weken en 3/4 dagen...Jammer, maar wie weet komt dat nog.
ik ben ook wel benieuwd als er al wat te zien is met 7 weken en paar dagen, dan zou ik het namelijk kunnen zien op me verjaardag, en zo verjaardags kado voor me zelf vindt ik wel erg leuk
Ik heb een echo van 7w4d in mijn album staan. Je zag alleen een klein boontje met een wit stipje dat knipperde en een dooierzakje. Het kindje was toen 12,2 mm lang, inmiddels uitgegroeid tot een prachtige gezonde meid!