hallo allemaal het is vandaag spannend, om 12 uur krijgen we onze eerste echo vandaag precies 6 weken zwanger ik hoop dat alles goed is......dat we het hartje ook mogen zien kloppen de eerste echo is toch altijd spannend, (je weet het allemaal maar nooit) oja .............. vandaag stop ik met roken ik heb me zelf van de week belooft, zodra we bij de echo zijn geweest en alles is goed stop ik meteen ! bij ons dochtertje johwenna die is nu 9 maandjes ben ik ook gestopt met roken. ik heb er nu nog 1 die rook ik nu op zeneuwen echt waar en dan verban ik het uit me leven ik ben echt zo zenewachtig ik hoop gewoon dat alles goed is we laten het weten zodra we thuis zijn groetjes jeannet
nou heel veel succes vandaag helemaal top dat je stopt met roken ik ben zelf ook gestopt is niet makkelijk maar het is voor het goede doel en dus makkelijk vol te houden heel veel plezier nogmaals en laat het snel weten he groetjes debby
hallo allemaal alles was goed het hartje klopt en het zag er goed uit zei de gynacoloog ik ben blij.............. me dag kan niet meer stuk