toch een meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door EvdP, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    Daar ben ik weer...Na mijn echo in delft waar die vrouw zei dat ik zeker te weten weer een jongen zou krijgen ben ik vrolijk een echte jongenskamer gaan inrichten voor mijn 2 mannetjes straks...heb toen ook een piemeltje gezien zover ik er verstand van heb( Vond het wel een heel groot piemeltje maar dat bleek normaal te zijn) inmidels heb ik weer 2 keer een echo gehad in het ziekenhuis bij 2 verschillende dokters waarvan 1 de vorige keer had gezegd dat tie dacht dat het een meisje zou worden en weer zagen ze allebei geen piemeltje...Ze hebben echt lang gekeken en konden niks zien...Nu weet ik het dus echt niet meer...als ze er zo zeker van was in delft zouden de dokters toch ook wat moeten kunnen zien of niet? Moet ik me toch nog even inhouden met kleertjes kopen> Ik weet het niet meer....

groetjes

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wat vaag joh!

Heb je geen echofoto's mee gekregen zodat wij ook even kunnen mee kijken?

3. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ja die heb ik toen wel gehad maar ik kan niet inscannen dus kan m er niet opzetten....vind die onzekerheid niet echt leuk ...Maar ik denk dat ik eerder van een echobureau uit kan gaan dan van t apparatuur int ziekenhuis of niet?

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    En een foto van de echofoto maken?

Ik weet het echt niet meis,denk zelf dat er niet veel verschil zit tussen de apparatuur.
    Ik heb alleen de 20 weken echo gehad in het ziekenhuis en het geslacht was zo duidelijk te zien dat er geen twijfel over mogelijk was.

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

volgens mij heb je het geslacht zelf ook gezien en was je er dus heilig van overtuigd een jongen te hebben gezien, het is natuurlijk wel weer heel vervelend maar anders zou ik gewoon zeggen meid doe lekker neutraal en dat kan dus ook blauw of groen zijn persoonlijk vind ik dat ook een mooie kleur voor een meisje en als je toch een meid krijgt kan je altijd nog leuke roze kleertjes kopen

succes en groetjes nathalie ;)

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het blijft spannend dus. Nu ben ik ook wel erg benieuwd naar de echo-foto's. Weet ook niet waar ik op moet letten.
    Hmmm morgen gaan wij naar Delft toe en hopen dan dat de kleine z'n beentjes wijd doet zodat we het geslacht kunnen zien.
    Jij bent ook in Delft geweest... :rolleyes: ..gaat gelijk door me heen stel je voor dat ze 't daar niet goed hebben gezien...wie weet gebeurt dat ons ook haha.
    Nou ja we hebben over 2,5 week de 20 weken echo en wachten die dan ook nog maar een beetje af, maar wilde eigenlijk nu zo snel mogelijk 't kamertje gaan verven in specifieke jongens of meisjes kleur.

Mirre

7. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ben ik weer...

vorige week heb ik weer een echo gehad en daar konden ze t weer niet met zekerheid zeggen dat t een jongen word...Kan ik nog niks gaan inkopen....Ik zou toch echt zeggen een jongen, de foto van t echobureau zag ik zo n duidelijk piemeltje...

Voel me wel schuldig, moet nog een aantal weken en hoop toch nog steeds stiekem op een meisje en ben er ook cht vaak mee bezig...Mag al gelukkig zijn als het allemaal gezond is ik weet t maar kan het niet echt loslaten...Wilde bij de eerste al zo graag een meisje en kan me niet voorstellen dat ik nooit een meid zal krijgen...Soms ben ik bang dat ik niet zo van mn tweede kindje zal houden omdat ik zo graag een meisje wil....Maar als ik dat ventje straks in mn handen heb zal t allemaal wel meevallen houd ik mezelf voor...Wie herkent dit?

Ben ook alweer met een derde zwangerschap bezig omdat ik altijd gedacht heb 2 jongens en een meid te krijgen...2 jongens komt waarschijnlijk uit, maar die meid is niet zeker natuurlijk...hebben meer vrouwen dit dat ze nog zwanger zijn en alweer met een volgende zwanerschap bezig zijn...

groetjes

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik herken dat gevoel zeker weten toen ik zwanger was van de 4e en dus al 3 meiden had wilde ik echt een jongen hoe dan ook ik kon de jongen er wel indenken zo erg, heb dus net als jij verschillende echo's laten maken in het ziekenhuis en bij echobureaus en daar zeiden ze jaa hoor je krijgt weer een meisje nou ik kan je zeggen ik heb flink zitten janken en vond het dus écht niet leuk, was dus inderdaad ook heel bang dat ik niet van me dochter zou gaan houden en eerlijk gezegd wilde ik hun niet geloven en heb tot de dag van de bevalling gehoopt op een jongen ik wilde die ene zijn waar ze het fout hadden gezien, maar toen beviel ik van destiney en jeeeeeeeeee wat was ik verliefd gelijk wist ik ach wat maakt het uit ze is er ze is gezond en ooo zooo mooi wat liep ik toch te zeuren voelde me even schuldig maar dat verruilde ik om vollop te genieten en kan met trots zeggen en oprecht ook dat ik trots ben op mijn meiden

nu zwanger van nummer 5 en weer kwam de angst en jeee nu moet ik toch een jongen krijgen en ja eindelijk en ik zeg dat echt eindelijk een zoon voor mij had nooit gedacht dat ik dat zou krijgen (deze kwam door de pil heen)

meid geloof me zodra je je kleintje in je armen hebt weet je het dit is het mooiste kindje van de wereld jongen of meisje je zult gelijk verliefd zijn vertrouw daarop

ik heb wel altijd me gevoel uitgesproken dat ik dus telleurgesteld was dat destiney weer een meisje bleek tijdens de echo's en dat heeft me goed gedaan ondanks dat iedereen natuurlijk zegt als het maar gezond is (maar dat was voor mij logisch) dus laat je gevoel lekker gaan huil als je dat wilt voel je rot want geloof me na de bevalling krijg je daar geen seconde de tijd meer voor

groetjes nathalie ;)

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hier hetzelfde, heel duidelijk een jongetje.

off topic: wat heb jij een mooie buik zeg nathalie (zat even in je album te kijken.)
    Beetje jaloers :oops:

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb je dat eerste bureau nooit terug gebeld nadat er later is geconstateerd dat het een meisje zou zijn?

en ik denk dat als je het zelf gezien hebt dat je er van uit moet gaan dat het zo is. probeer het naast je neer te leggen, en te genieten van de laatste weken van je zwangerschap

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Dank je :oops:
    Mijn buik is nu echt mega groot.

Deel Deze Pagina