Vanmiddag begon ik te bloeden. Ben bij de huisarts geweest. Die kan verder ook niks doen. Ze zegt 50% kans dat het goed gaat en 50% kans dat het mis gaat. Was zo blij met m'n prille zwangerschap. Mijn vriend en ik waren zo blij dat we ouders zussen en broers al het goede nieuwe nieuws hadden verteld. En nu weet ik niet hoe het gaat aflopen. Mijn eigen gevoel erover is ook niet echt positief
0ch jeetje! was het heel erg bloeden of een beetje? dan is het k*t, dat je nu nog geen echo kan laten doen! nou ik zal voor je duimen dat alles toch nog goed gaat! iig sterkte ermee liefs..
Verial, ik hoop echt dat jullie kleintje fijn blijft zitten waar hij zit. Ik blijf voor je duimen. Veel sterkte in deze onzekere tijd. Liefs Hope
Oh meid, ik duim voor je dat er niets aan de hand is... Kun je niet de verloskundige bellen, of de gynaecoloog? Misschien kunnen zij een echo maken en dan in ieder geval zien of de wand van het vruchtzakje nog mooi ovaal is. Heel veel sterkte de komende dagen! Liefs, Wendy
Meis ik weet wat je door maakt. Ik heb vandaag ook ineens wat bloed verloren. Bij mij is t nu gestopt maar ben dr nog bang voor. Dikke knuffel en hopen dat t bij jou ook stopt en dan weg blijft zodat je over n aantal maanden n kleintje hebt!
Nou meiden, ik heb tijdens de zwangerschap van Giulian tot 24wkn gevloeid. Het hoeft dus niks te zijn, kan door niesen, seks, harde ontlasting (persen), of gewoon een gesprongen adertje of iets anders. Zolang jullie geen onwijze buikpijn hebben, zou ik me er niet al te druk om maken. (alhoewl een mk niet altijd gepaard gaat met krampen ofzo) Mijn vk zei me steeds tijdens het vloeien (en vlak daarna) heel rustig aan te doen. Ga lekker op bed liggen, ga zeker geen zware dingen tillen, ver lopen of fietsen. Veel sterkte!
Hoi Verial, He, dat is schrikken. Hoe gaat het nu, bloed je nog steeds? Ik duim voor je... liefs, Wietske
jeetje meid wat verschrikkelijk, vloei je nog ? ik ga keihard voor je duimen dat alles goed blijft gaan dikke knuf asjuh
Net wakker en naar het toilet geweest. Heel veel bloed bah. Dit kan nooit goed zijn. Denk dat het weg is.