Toch een positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nouku, 8 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nouku

Nouku Lid

5 jun 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nadat de artsen mij de diagnose pcos hadden gegeven, had ik verwacht een erg lang traject in te gaan.

Begin van dit jaar begonnen met clomid, en donderdag begon mijn menstruatie.
    Het was heel licht en niet zoals ik was gewend. Telkens een bloeding, en dan stopte het weer.
    Op aanraden van vriendinnen eerst een test gedaan voordat ik met de 2e ronde clomid zou gaan beginnen.

Tot mijn grote verbazing, was de test positief. Licht positief, maar toch.
    Vanochtend nog een test gedaan, en deze was lichter dan gister, maar alsnog positief.
    Net een test gedaan, en deze was negatief..

Ik ben echt heel onzeker, maar ik kan niet anders dan afwachten.

2. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hey meid,
    Balen zeg. Begrijp je onzekerheid. Als je testen aflopen dan lijkt het me dat het helaas niet goed zit.
    Heb je een foto van je testen?
    Groetjes

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Klinkt niet goed. Er is wellicht een bevruchting geweest, die dan nu toch mis is gegaan. Hoop dat je snel zwanger zult zijn.

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Dat klinkt inderdaad alsof er wel een poging tot innestelen is geweest maar t daar ergens fout is gegaan. Wat naar meid, sterkte!

5. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    dat klinkt indd niet zo best meid! Hopelijk ben je snel zwanger.. Sterkte

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Klinkt inderdaad niet best helaas... Kan hij op je eisprong gereageerd hebben?

7. Nouku

Nouku Lid

5 jun 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, mijn eisprong is een stuk eerder geweest.
    Ik mag naar het ziekenhuis komen morgen, omdat mijn baarmoederslijmvlies dik was, hadden ze een hevige menstruatie verwacht en niet alleen bruin bloed.
    Vanochtend nog een test gedaan, maar die was negatief. Ik ga er vanuit dat er niks te zien is op de echo, mocht dat dan wel zo zijn, is dat mooi meegenomen!

Deel Deze Pagina