Net een test gedaan. En zie wel iets🙊 Of wil ik het te graag zien??? Wie wil meeturen??? Wel waarschijnlijk pas 6dpo . Kan iemand al zo vroeg positief testen?
Sorry ik zie niks, maar 6 DPO kan je ook niet positief testen op HCG. Hoe zeker ben je van je eisprong?
Ik snap wat je bedoelt, denk dat ook te zien. Het is nog wel héééél vroeg... ik denk dat je op 9 dpo wel meer succes zou moeten hebben spannend. keep us posted!
Zie heel vaag iets. Beetje grijs. Op 6 dpo kan je eigenlijk nog niet positief testen. Zou wachten tot 10 dpo en dan nog eens testen (of liever tot NOD)
Ik zie niets...maar waarom zo vroeg testen meid? Kan nog zoveel mis gaan... over paar dagen nog eens testen. Hoop voor jou dat je dan duidelijk iets ziet!
Waarom test je op 6 dpo? Dan is de kans zooooooo klein dat je een streepje krijgt, en als er al een staat is deze zo licht dat je er niet veel van kunt zeggen, dat is alleen maar zonde van de test en van je gemoedstoestand! Have patience, en hopelijk over een paar dagen een duidelijke positest!
Ik zie niks .... 6 dpo is wel heel vroeg natuurlijk. Ik zou nog paar dagen wachten en dan weer eens testen. Veel succes!
Ik zie het ook hoor! Al is 6dpo erg vroeg! Maar in therorie nestelt een bevrucht eitje zich rond 5-10 dagen in, dus zou het kunnen denk ik. Of je ei is eerder geweest
Goeiemorgen, Heel vreemd waarom er een streepje verscheen op de test gisteren?? Hierna uit nieuwsgierigheid nog een test gedaan en die was gewoon wit. Waarom er op de andere test een tweede streep vercheen is voor mij een raadsel. Maar een aantal dames hier hadden al gezegd dat het onmogelijk is. Dan hoop ik dat dan maar! Wil niet denken dat misschien de innesteling mis is gegaan Maar ik test voorlopig niet! Bedankt allemaal!
Ik heb ook al een aantal keer een best duidelijk lijntje gehad, geen indroger maar ook niet zwanger. Overigens ook een tuurstreepje. Duim voor je dat het snel raak is meid!
hoe zeker ben jij van je ei? het kan ook zijn dat het streepje wordt veroorzaakt door een rest lh hormoon..
Hoi dames, Ik had vorige week woensdag een knalpositief ovulatietest. Donderdag temperatuur al omhoog geschoten!
Ik zie op de eerste foto wel iets vaags geloof ik op de andere zie ik niks.. Heb je vandaag weer getest?