Hallo, Weet iemand van welke winkel de longsleeves net wat langer zijn. Mijn dochter haar romp is erg lang, waardoor de longsleeves die ik heb te kort zijn terwijl de armen/mouwen goed vallen. Ze is nu 86 cm en maat 98 is kwa lengte wel goed maar dan moet ik de mouwen weer omslaan. De shirtjes moeten ook niet al te smal vallen. Ik ben niet op zoek naar merkkleding meer de wat goedkopere longsleeves zoals van HEMA/c&a/Wibra etc.
Hier tevreden over de (baby) longsleeves van Hema, heb alleen wel een zoon. Hij draagt nu nog de maat 86, terwijl hij voor de rest al bijna allemaal maat 92 draagt aan bovenkleding.
Hema longsleeves zijn de mouwen juist weer veel te lang in vergelijking met de romp, bij mijn meisje dan. Ook vallen die best smal, wat hier dan wel weer goed is. Ik vind de longsleeves van esprit (vergelijkbaar met hema qua prijs als je ze in de online shop in de sale koopt) veel te ruim voor mijn dochter, wel vind ik de mouwen wat korter waardoor je wat eerder naar de volgende maat kan. Van de c en a zijn de mouwen ook niet zo heel lang en kun je ook wat sneller naar de volgende maat, valt wel wat smaller, maar met veel stretch. Mexx is ook nog een optie (ook qua prijs dan voor jou in de sale, dan valt het goed te doen, volgens mij had ik daar laatst een paar longsleeves van voor iets van 6 euro per stuk ofzo).
De shirts van next vind ik wel lang vallen en de mouwen daarvan zijn eerder te kort dan te lang dus daar zou je nog even kunnen kijken. Zijn wel allemaal combi maten die vallen als de grootst genoemde maat. 86-92 valt dus als 92. Hema vond ik erg kort..
Bedankt voor de reacties. Ik ga online even op zoek naar de merken en overal is 1 van bestellen en kijken wat beste bevalt. Name-it had ik ook een shirtjes van in de vorige maat en die viel idd goed, maar in de winkel vind ik ze vaak nog wel prijzig, maar zal de (online) uitverkoop is in de gaten houden.
Hier lokaal bij de kledingwinkel gaan de name it long sleeves voor de zomer vanaf 8.95... vond dat echt super goedkoop!! Maar geen idee wat het bij de hema of iets dergelijks kost...
Name it inderdaad, maar ook shoeby en soms ook de zeeman. H&m ook soms, maar daar klopt ook regelmatig niks van de maat die erin staat. Dochter heeft heel lang een shirt 86/92 aangehad terwijl ze verder allang in 98/104 zat.
Hier valt h&m lang. Hij zit nu tussen 92 en 98 in, maar maat 98 lijkt nu nog net een jurkje, terwijl de breedte en de mouwen prima zitten..
Name it en misschien tweedehands overnemen van iemand om de prijs te drukken.. Ik heb veel kleertjes overgekocht van mijn nicht.. Was niets aan te zien
Name iT inderdaad. Ik vind qua prijs het wel meevallen over het algemeen. H&m vind ik ook lang vallen. Zoontje heeft 86 , langzaam naar 92 boven lichaam maar van h&m is 86 echt ruim nog. Maar mijn zoontje heeft ook een lang boven lichaam maar is wel smal dus ik vind h&m vaak niet mooi bij hem vallen al is de lengte wel goed. Weet alleen niet hoe dit voor meiden is.