Heey succes meis! Ik ken je verder niet, maar was bij mn eerste twee weken over tijd. Zet em op en hou de moed erin!
hier zijn er echt al een aantal die 41 weken zijn gepasseerd, hoop dat jullie snel mogen bevallen./ Ook dat jullie toch eerder ingeleid mogen worden. Lisa: nee ik loop nog steeds rond met baby in buik. maandag naar ziekenhuis voor ctg etc. Ivm de onzekerheid van mijn man (moeten wachten op uitslag of hij kwaadaardige tumor heeft, kans is groot helaas..) kan het zijn dat ze me dan maandag ook meteen inleiden..zouden eigenlijk de uitslag vrijdag gekregen hebben maar w as nog niet duidelijk, nu dus woensdag de uitslag..heel spannend..sliep sowieso al slecht maar nu lig ik helemaal nachten wakker. Gelukkig willen de verloskundigen dus wel meedenken om evt in te leiden. ik hoop dat we gauw allemaal gaan bevallen want dat mag wel als je overtijd loopt. En idd al die telefoontjes en vragen van: is ze er nog niet? ook in winkels etc voel ik mee een wandelende attractie (mijn buik is wel erg groot, en heb alleen een buik dus valt extra op, krijg er ook overal opmerkingen over) maar we worden in ieder geval dagelijks gebeld of het al zover is..niet dus, anders hadden ze het wel gehoord
Vandaag in het ziekenhuis geweest en te horen gekregen dat ik toch morgenochtend met precies 42 weken wordt ingeleid. Zijn er hier inmiddels al baby's geboren of weten jullie al wanneer jullie evt. worden ingeleid?