Dan is dit waarschijnlijk niet het bedrijf voor je. En een sollicitatie ervaring rijker! Succes meid! Er komt vast een leuke baan op je pad!
Joh, mijn broertje is ooit eens afgewezen omdat hij "te slim" was...ze waren bang dat hij zich zou gaan vervelen in dit "simpele" baantje. Soms weet je het toch niet,maar genoeg callcenters die nog mensen zoeken dus hopelijk ook snel 1 voor jou!
Rollenspel is echt niet te vergelijken met gewone verkoop. Als je derpi wilt worden moet je dat soort werk gaan doen. Je krijgt de meeste nare woorden naar je hoofd geslingerd nou geloof me die komen niet voor in die rollenspellen... Er zijn vaak genoeg callcenters te vinden. Misschien eens rondbellen als je dat soort werk echt graag wilt doen.
Het is niet voor de lotto (heb ik welis voor gewerkt maar was ik snel weer weg ) Het is afspraken plannen voor een demoteam voor trapliften e.d. nadat mensen zelf de brochure aangevraagd hebben via internet dus ze verwachten een telefoontje
Wat fijn dat het uitzendbureau zo hun best voor je hebben gedaan. Heel veel succes en hopelijk krijg je de baan. Alleen, mij hoef je niet te bellen want heb een AFSCHUWELIJKE HEKEL aan callcenters hahaha
Inderdaad gesolliciteerd , zou ik uiterlijk 4 februari horen, niks gehoord Maar wie wil er nou niet bij de Apenheul werken? haha